Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg opplevde noe rar i natt. Jeg vet ikke om det er vanlig, men det er første gangen det skjer med med meg i hvert fall.

Jeg hadde er mareritt og måtte våkne midt på natta. Jeg sovnet ikke før ca to timer senere. Når jeg våknet opp nå, så husker jeg at drømmen fortsatte!

Er det vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd at drømmen fortsetter ofte, men ikke med så langt mellomrom. Som oftest bare hvis jeg våkner, ser på klokka og sovner igjen. Eller er oppe en kjapp tur på do eller noe sånt. Noen ganger kan jeg også få til å komme tilbake i drømmen fordi jeg vil.

Snodig at den fortsatte etter to timer, men det er sikkert ikke helt uvanlig! Ekstra teit når det var mareritt! Det er vel noe med at hjernen er et sted mellom våken og sovende tilstand og "tror på " begge verdener eller noe sånt, kanskje!

Skrevet

Det skjer ofte med meg også, men kan heller ikke huske at det har skjedd med så stort mellomrom. Og det skjer nesten alltid bare med ekle drømmer jeg vil våkne opp fra, aldri med de koselige uansett hvor hardt jeg prøver å "sovne inn i de" igjen.

Skrevet

Har skjedd meg og. Ganske kjipt, men tror alle opplever det en eller flere ganger.

Skrevet

Åh, godt at det ikke er bare meg :)

Ja, det var skikkelig skummelt! Drømte at sønnen min falt fra et høyt bygg og i det han falt, åpnet jeg øyene, med vilje. Og da jeg sovnet igjen etter så lang tid, fant jeg han på bakken, men heldigvis uskadd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...