AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Jeg ble sammen med kjæresten min igjen og startet på pilla igjen samme dagen. Vi har hatt jevnlig sex siden da. Etter litt klussing med pille brettene, klarte jeg og ta 3 ekstra piller før jeg sluttet. Grunnen til at jeg sluttet, var fordi jeg hadde et par dager hvor jeg hadde småblødninger (mørkebrunt) vont i ryggen, intense mens-smerter, vont i hodet, puppene og kvalm. Så jeg hadde en følelse på at jeg kunne være gravid. Når jeg sluttet fortsatte d og kjennes ut som at jeg skulle få mensen hvert øyeblikk, men fikk bare noen flekker med brunt i ca 2 dager. Har fortsatt vont i puppene, stikkinger i eggstokkene, vont i hodet, og er veldig svimmel og ukomfortabel med kroppen min. Tok en test i går kveld som viste negativ. Men om jeg ikke er gravid, så skjønner jeg ikke hva som feiler kroppen min?? Noen som kan hjelpe meg her? Er dette normalt når en slutter på pilla etter kun 1mnd?? Anonym poster: 06570913cba3a12cff3e85aae4f34ff9
Notisblokk Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Jeg vil si nei. Ring til legen i morgen tidlig og få en time. Det er sikkert ikke noe galt, men lurt å sjekke seg uansett!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå