AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Ja, hva synes du egentlig? Jeg synes at verden er et drittsted, med mange drittfolk som høvler over andre mennesker som om det skulle være greit. Folk er så frekke at det er ikke måte på. Kanskje jeg har møtt på alle de feile folka, for jeg har ikke møtt mer enn 1-3 personer som virkelig kun vil meg godt her i verden. Folk er gale. Vi dreper hverandre, mobber, mishandler både dyr og mennesker.. Verden er full av ondskap. Kan være at jeg er i overkant bitter, men jeg har opplevd 95% dritt hele livet mitt. Jeg er ikke ute etter medlidenhet, jeg er ute etter å høre deres meninger. Hva er det som får folk til å være så onde? Jeg har opplevd mye dritt, men jeg er ikke ond mot andre mennesker fordiom. jeg vil at alle mennesker skal ha det bra, og jeg er snill mot alle som kommer min vei. Jeg må ha dårlig karma eller noe, for jeg har hatt så sinnsykt mye uflaks i livet. Anonym poster: ba9272979c2fd458d5da9be932b033ed
Gjest Badebuksa Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Hmm.. vet ikke.. synes verden er allsidig og full av forskjellige ting! Og er glad verden finnes så jeg kan være her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå