AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Hva legger du i betydningen av en One Night Stand? 1) Er det kun "tilfeldige" mennesker man møter på byen? 2) Kunne du hatt en ONS med en venn/en du kjente fra før og vil treffe igjen uten å ha følelser for vedkommende? 3) Hvordan oppfører du deg når du har med deg en ONS hjem? (Hvor lenge blir dere i sengen etter dere våkner, vil du helst at personen skal dra hjem rett etter sexen etc.) 4) Hvordan oppfører du deg når du er med en annen hjem på ONS? 5) Kontakter du vedkommende etterpå? Anonym poster: 3285fe37e577baeb94303051f4e08601
Gjest Uanonymbruker Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 (endret) - Endret 16. januar 2013 av Uanonymbruker
kills Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 1. Intensjonen er vel å ligge sammen uten å knytte bånd eller utveksle noe særlig informasjon, slik at vedkommende kun forblir et engangs-tilfelle som man bare har møtt en gang, men det er vanskelig å forutsi om det kommer til å ende opp slik. Jeg synes også "bekjente" kan falle innenfor ONS (et ligg som ikke gjentar seg) men da er det gjerne folk jeg ikke har noe kontakt med ellers. 2. Jepp, det har hendt. Et par ganger. 3. Prøver å være høflig men også fraværende. Jeg koser ikke med ONS på morgenkvisten for eksempel. De kan gjerne få sove halve dagen men jeg ønsker ikke å tilbringe særlig mye tid med disse. 4. Som punktet over, men jeg synes det er greit å stikke av når vedkommende har sovnet. 5. Nei. Har en kjedelig tendens til å tenke mye over disse gutta etterpå, uten å være betatt eller forelska, så jeg vet egentlig ikke hvorfor. Er det flere enn meg som gjør det?
Strikkesokken Skrevet 9. desember 2012 #4 Skrevet 9. desember 2012 Har en kjedelig tendens til å tenke mye over disse gutta etterpå, uten å være betatt eller forelska, så jeg vet egentlig ikke hvorfor. Er det flere enn meg som gjør det? Jeg har kun hatt to ONS men det skjedde med meg begge gangene. Det er gøy i øyeblikket men dagene etterpå er det alt som står i huet på meg. Lurer på om gutta har samme problemet? 1) Er det kun "tilfeldige" mennesker man møter på byen? Jeg har som sagt kun hatt 2, den ene var i edru tilstand og var en kompis som var på besøk og vi hadde begge lyst, den andre var også en kamerat men begge var fulle og det var etter en bytur. 2) Kunne du hatt en ONS med en venn/en du kjente fra før og vil treffe igjen uten å ha følelser for vedkommende? Yes! Den første hadde jeg ingen følelser for og derfor var det lett å bli pulevenner, mens han andre var jeg utrolig forelsket i og det var en skikkelig dårlig miks. 3) Hvordan oppfører du deg når du har med deg en ONS hjem? (Hvor lenge blir dere i sengen etter dere våkner, vil du helst at personen skal dra hjem rett etter sexen etc.) Det spiller ingen rolle. Kos blir det ikke på en ONS ihvertfall. 4) Hvordan oppfører du deg når du er med en annen hjem på ONS? Samme som over. Begge vet hva som skal skje, så gjør meg ikke til. 5) Kontakter du vedkommende etterpå? Jeg har hatt kontakt med begge mine ONS etterpå, men hadde det vært en fremmed mann fra byen ville jeg sannsynligvis ikke gjort det.
Rumleskaft Skrevet 10. desember 2012 #5 Skrevet 10. desember 2012 Som et normalt, hyggelig menneske som vil ha pikk. Jeg har aldri hatt en ONS, men jeg syns den kommentaren var morsom:) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå