Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #1 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg har i lang tid nå slitt med eksem på øret og på kinnet, og etter at jeg var en tur hos moren min tror jeg at jeg vet hvorfor.. Hun mente nemlig at mobiltelefonen var den skyldige! Jeg har nikkelallergi, og har alltid hatt eksem her og der, men trodde nå altså ikke at jeg snakket SÅ mye i telefonen. :oops: Det er skikkelig ekkelt, væskende og verkete, og det har nærmest blitt betent. Er det noen gode råd der ute? Har gått til anskaffelse av handsfree, så håper at problemet løser seg selv etterhvert, men skulle gjerne hatt noen tips på hvordan jeg kan få det bort før det skjer.. Har brukt kortisonsalve/kremer på eksem før, men vet ikke helt om det er så bra når det er såpass verkete. Håper noen har noen gode tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. mars 2004 #2 Del Skrevet 9. mars 2004 Tror du bør ta deg en tur til legen jeg, så får du den salven du tregner. I mellomtiden kan du kjøpe A-creme på Helsekosten, det er den beste kremen å smøre på eksemhud. Bruk i alle fall ikke noe med noen som helst form for parfyme i! Og det er det i de aller-aller fleste kremer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 9. mars 2004 #3 Del Skrevet 9. mars 2004 Skriver under på at A-creme er god! (Er det noen her inne jeg ikke har anbefalt den til nå, tro? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå