Gå til innhold

Tiara-tips til Buskerud-bruder


Augustbrud02

Anbefalte innlegg

Hos Mestergull i Drammen leier de nemlig ut en kjempeflott tiara til 500 kroner. De selger den også til over 3000 kroner, så det er skikkelig ekte skaer. Tenkte kanskje det kunne være et tips til de som ønsker en ordnetlig tiara, men som ikke har råd til å kjøpe en.1212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-06-04 17:52 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, det er ikke så dyrt å kjøpe en helt enkel og grei tiara, men skal man ha en med ekte diamanter o.s.v. er det fort dyrt. Denne tiaraen så ut som en "kongelig" tiara, noe i likhet med noe Märtha har brukt innimellom med massevis av perler og diamanter. Så for de som vil ha en ekte tiara synes jeg dette er et godt tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tild en prisen det koster å kjøpe dne vil jeg tro at det er ekte diamanter jeg da, men jeg er selvsagt ikke sikker da. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For 3000 kroner er det nok ikke diamanter, men det hørtes jo ut som er godt tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er en skikkelig kongelig tiara skjønner du. Har nesten litt lyst på den selv jeg, men siden jeg har kort hår tror jeg nok ikke den passer så godt. Dessuten har jeg falt totalt for en annen tiara jeg skal bruke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, jeg oppdaget i dag at jeg hadde skrevet feil gullsmed i denne tråden. Det skal være Mestergull (ikke Gull-Funn), men fortsatt i samme gate i Drammen. icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Augustbrud02_

Et lite tips til:

På Strømsø i Drammen, inne på Byhaven, ligger det en klesbutikk som heter Tina. R. Der selger de massevis av pentøy og også brudekjoler. Men mitt tips er at de der har tiaraer til over halve prisen fra brudebutikkene og de er minst like fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

Augustbrud_02:

husker du om de har perle-tiaraer der? Jeg er på jakt etter det, men har ennå ikke funnet noe.... vil helst ha en forholdsvis lav (ikke "krone"-aktig) tiara med mange perler og lite metall, om du skjønner hva jeg mener...

Ellers takk for gode råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Augustbrud02_

Prinsessen: jeg har sendt deg en privat melding. Desverre tror jeg ikke de hadde slike tiaraer, men jeg har laget noen slike med bare perler. Les den private meldingen jeg sendte deg for mer info.

Augustbrud02 - ikke innlogget akkurat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest heleneh

Jeg skal også prøve å lage en tiara med perler. Kan du forklare litt her inne? Vet ikke hvor jeg legger inn mail addr. her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Augustbrud02_

Hvis du registrerer deg som en bruker her inne, kan du få lagt inn mailadresen din.

Da kan jeg sende deg en liten oppskrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Augustbrud02_

Logg inn med den brukeren du er registrert som og la e-posten din være synlig i din profil, på den måten kan jeg få sendt deg en mail. Akkurat nå har du ikke noen e-post synlig, og da får jeg ikke sendt deg noen mail.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Augustbrud02_

Sendte deg en privat melding istedenfor jeg, så den kan du lese ved å klikke på linken for private meldinger øverst. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...