AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #1 Skrevet 9. desember 2012 Hei! Jeg har begynt på en kur med lactal balans vagitorier. Og da jeg skulle stikke inn pille nr 2 (dag nr 2) merket jeg at skjeden var utrolig tørr! I dag er jeg på dag nr 5 og jeg er forsatt supertørr. (Det er 7 dager) Det er så ille at jeg nesten ikke får inn pillen! Er det noen andre som har tatt lactal eller andre kurer som har blitt tørre? Varte det lenge etter kuren også? Er det vanlig? Anonym poster: 6ca07b8e0d2c627804987ac733307c4e
Minya Skrevet 9. desember 2012 #2 Skrevet 9. desember 2012 Vagitorier har dessverre ofte den effekten under kurer med flere dagers bruk. Det er noe skikkelig drit, men det går som regel over når kuren er ferdig og skjeden kommer tilbake til normalt. Prøv å gni bittelitt glidemiddel på tuppen av pillen når du skal dytte den inn, det hjelper litt for å slippe å få vondt når du skal dytte den inn i en knusktørr skjede.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #3 Skrevet 9. desember 2012 TS her: Tusen takk for svar. Det visste jeg ikke! Burde vel stått noe om det på bruksanvisningen... Bra det går over da ; ) Anonym poster: 6ca07b8e0d2c627804987ac733307c4e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå