Gå til innhold

Slanke og sexye gutter- fete jenter.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor skal dette ende. Vi gutta gjør alt for å holde oss veltrente og i god form. Men hva gjør jentene? Joda.De ligger på sofaen og eter til de spyr. Ikke rart vi gutta mister lysten og ser oss om etter nye muligheter.

Ta dere sammen jenter. Trim og spis mindre, slik at vi gutta får lyst på dere igjen.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Trolleri trolleraaaaaaaaaa

Dårlig forsøk, vær litt mer kreativ neste gang så er det kanskje noen som gidder å bite på :)

Endret av Liquorice
  • Liker 5
Skrevet

er det du som er kjøter? :kjefte:!!!!!

Anonym poster: 739f3f8bdac5a4e2c0659ddf0ae31065

• Liker 3
Skrevet

Dump dama di, finn deg en skinny bitch :) Problem solved, for dere begge.

• Liker 3
Skrevet

Hvor skal dette ende. Vi gutta gjør alt for å holde oss veltrente og i god form. Men hva gjør jentene? Joda.De ligger på sofaen og eter til de spyr. Ikke rart vi gutta mister lysten og ser oss om etter nye muligheter.

Ta dere sammen jenter. Trim og spis mindre, slik at vi gutta får lyst på dere igjen.

:veslejenta:

Anonym poster: 3c8c33e44e2d806a2bb4ea79c117f1a2

• Liker 6
Skrevet

Han liker ikke kvinner noe særlig ihvertfall. Kanskje han heller liker gutter, siden de er de eneste eom er tynne og trente nok.

• Liker 2
Skrevet

"vi gutta". hvor mange er dere som skriver under en bruker i kveld, gutta?

• Liker 5
Skrevet

Det er fordi er syndere, og bare tenker på sex. De steller ikke sitt hus, men dyret mellom deres fete ben er velfrisert. For en verden.Hør hva salige Luther sa om kvinnen:-kvinne skal føde barn, og sitte på sin brede bak og stelle sitt hus.Kloke ord.

• Liker 1
Skrevet

Greia er at det er stort overskudd på single gutter her i landet. Et par grunner til det:

- Muslimske damer er avskjermet fra å treffe nordmenn, mens muslimske menn løper etter norske damer

- Afrikanske menn er populære blant norske damer, mens afrikanske damer ses på som horer omtrent uansett og er derfor utilgjengelige for vanlige norske menn

- Europeiske arbeidsinnvandrere, og de er det mange av, de er i hovedsak menn

Pga dette overskuddet vil damene i 20-åra uansett finne seg kar, nesten uavhengig av hvordan de ser ut. Gutta derimot må trene og se bra ut for å ha mulighet.

Anonym poster: e1af56d34140f6810d09d7bd48bb421f

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en feit mann... I'm so confused right now :(

Anonym poster: 5c93bd4f885a8358048dbfec68215622

• Liker 3
Skrevet
:popcorn: *Lar meg underholde av tråden mens jeg sitter på min brede bak og eter popcorn til jeg spyr*
  • Liker 1
Skrevet

Det er fordi er syndere, og bare tenker på sex. De steller ikke sitt hus, men dyret mellom deres fete ben er velfrisert. For en verden.Hør hva salige Luther sa om kvinnen:-kvinne skal føde barn, og sitte på sin brede bak og stelle sitt hus.Kloke ord.

Jeg ble forresten ikke helt klok på resonnementet ditt... Bred bak - bra eller dårlig? :klo:

Skrevet

Nei jeg er ingen kjøper. Har bare to ben. Husker kjøper. Han skapte litt liv her. Burde vært flere som han.

Anonym poster: 38af140e8ce0729d87b59587981f623b

Skrevet

Jeg ble forresten ikke helt klok på resonnementet ditt... Bred bak - bra eller dårlig? :klo:

En bred bak er bra. Kvinner med bred bak kan føde mange barn, og dermed skape nye sjeler til paradiset. Noe går jo også til gehenne- stedet lenger ned i gaten. Men desverre trenger de sjeler der også. Det koster å drive stedet i dag. Tror det finnes menge her som får en fremtidig adresse lenger ned. Men jeg skal ikke dømme. En bred bak er også bra for moralen. Den vil virke avskrekkende for mannen, slik at han ikke får anale lyster. Fra forsiden må hun være pen, slik at mannens lyst tennes, og barn skapes. Kvinnen har jo som vi vet ikke slike svinete lyster som mannen.

Anonym poster: b9255c052050de7fbb1cfa60c5a4067b

Skrevet

En bred bak er bra. Kvinner med bred bak kan føde mange barn, og dermed skape nye sjeler til paradiset. Noe går jo også til gehenne- stedet lenger ned i gaten. Men desverre trenger de sjeler der også. Det koster å drive stedet i dag. Tror det finnes menge her som får en fremtidig adresse lenger ned. Men jeg skal ikke dømme. En bred bak er også bra for moralen. Den vil virke avskrekkende for mannen, slik at han ikke får anale lyster. Fra forsiden må hun være pen, slik at mannens lyst tennes, og barn skapes. Kvinnen har jo som vi vet ikke slike svinete lyster som mannen.

Jeg er uenig med deg kapelan Larsen. Kvinnen har ingen lyster i det hele. Hun blitr bare påvirket til å tro at hun har lyster, av eks slike syndige steder som denne spalte. Kvinnens organ, er jo som bi alle vet, blottet for en hver lyst. Hennes organ er kun for å skape og føde barn, og for at mannen skal få tømt sitt organ. Et utømt organ er helse farlig for mannen, og gjør han mindre produktiv på jobben.

Skrevet

Jeg er uenig med deg kapelan Larsen. Kvinnen har ingen lyster i det hele. Hun blitr bare påvirket til å tro at hun har lyster, av eks slike syndige steder som denne spalte. Kvinnens organ, er jo som bi alle vet, blottet for en hver lyst. Hennes organ er kun for å skape og føde barn, og for at mannen skal få tømt sitt organ. Et utømt organ er helse farlig for mannen, og gjør han mindre produktiv på jobben.

Skrevet

Underlivet til kvinnen er ikke skapt for at mannens underliv bare skal få tømt seg nei. Er ikke så smart du.

Anonym poster: 0ca632e9816ea9c686916475c17f8f5c

Skrevet

Så du mener at kvinnen godt kan ligge på sofaen og bli fet, så lenge hun legger på seg i bakenden og ikke foran?

Skal dyret fortsatt være velfrisert?

Skrevet

Så du mener at kvinnen godt kan ligge på sofaen og bli fet, så lenge hun legger på seg i bakenden og ikke foran?

Skal dyret fortsatt være velfrisert?

Kapelan Larsen mener det, og jeg samstemmer. Kun bakenden skal være fet, mens resten skal være slank. Dyret skal være velfrisert. Mannens lyst m vekkes, slik at barn fødes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...