Gå til innhold

På KG i fylla

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du kan gang skrevet på kg når du har vært full? Hvordan gikk det?

Anonym poster: 48c5e7cade9caa7fb24dfe1c0e9c7797

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en generell regel å holde meg langt unna dataen mens jeg drikker/etter jeg har drukket. Ser dog at det er flere brukere som ikke holder seg til den samme regelen.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men jeg posta ikke noe. Jeg skreiv en dritpinlig pm til ei dame jeg liker :rodme:

Anonym poster: e141be53a7dfae7f08d34537d8ed66fa

• Liker 11
Gjest Gunfreak
Skrevet

Hm nei, ikke sikkelig på fylla, har gjort det på diskusjon.no men ikke her enda.

Skrevet

Ikke kave dritings. Men jeg har vært her et par ganger etter byen, og har posta noen innlegg også. Har alltid lest dem i ettertid, og aldri reagert nevneverdig på hva jeg skrev. Jeg har heldigvis ikke sendt noen PM med promille. Det kunne vært interessant å lest i ettertid. :gjeiper:

Anonym poster: 34b1716017752717823b6ba2f4474a89

• Liker 2
Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

KG er alltid best med litt rødvin.

• Liker 5
Skrevet

Hm nei, ikke sikkelig på fylla, har gjort det på diskusjon.no men ikke her enda.

Det har du, sexy beast. ;)

Skrevet

Syns nesten alle virker fulle når de skriver her jeg :gjeiper:

• Liker 5
Gjest Gunfreak
Skrevet

Det har du, sexy beast. ;)

på fylla her eller på diskusjon.no?

Gjest Raindrops
Skrevet

KG er alltid best med litt rødvin.

Enig!

Jeg poster i beruset tilstand støtt og stadig. Det er gjerne da jeg er litt mer hyggelig og omgjengelig enn vanlig. Går helt fint, ingen som har spurt om jeg har vært full enda iallefall :ler:

• Liker 4
Skrevet

Akkurat nå er jeg her faktisk etter tequila, og litt annen sprit. Riktig nok ikke i nærheten av kritisk, men....

Skrevet

Eey, det selverklærte sexsymbolet jo. Åssen går e me likesa?

Anonym poster: 4048dbbdd599e997c3008c15f4ac7e3d

• Liker 3
Skrevet

Ja,og jeg begynte å krangle og laget drama uten grunn...

Lekse for dere andre(og meg i etterkanten): ikke ta alt som blir sagt her så jævlig seriøst, enkelt er bare fulle!

Anonym poster: 6d274d68d273cb3218f5c961173efa10

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ja en gang hahaha. Spurte om det fantes noe redskap som jeg kunne kikke inn i ræva med. :fnise:

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Gjest Gunfreak
Skrevet

Eey, det selverklærte sexsymbolet jo. Åssen går e me likesa?

Anonym poster: 4048dbbdd599e997c3008c15f4ac7e3d

"sexsymbol" ikke sexsymbol

Skrevet

Helt sikkert, men jeg kan ikke komme på enkelthendelser akkurat nå.

Det er uansett ikke mye å komme på, ettersom jeg aldri har skrevet noe flaut verken her inne eller på Facebook i fylla. Enten sitter jeg bare og leser, eller så skriver jeg innlegg og kommentarer som jeg like fint kunne skrevet i edru tilstand - kanskje muligens med noen ekstra skriveleifer, men ikke noe verre enn det :)

Da jeg var 18-19 var jeg derimot dårligere på å ha selvkontroll i fylla, men det var nok mye fordi man på den tiden synes det var litt stas å være drita, og man ville helst at så mange som mulig skulle se at man var det. Tåpelig opplegg, haha.

Skrevet

Tenkte kanskje du var litt på en snurr siden du skriver sikkelig i stedet for skikkelig.....men jeg tror deg. :fnise:

Anonym poster: e0587b4e3fbf950d8b4d4868623e54f8

• Liker 3
Skrevet

Ja, stadig vekk. Sitter nå her med en god del cider innabords. Vanligvis rødvin, men rakk jo ikke polet i dag.. Men drikker meg ikke dritings, kun behagelig besudlet :nigo: Sitter og skriver hjemmeeksamen egentlig, men tar liten pause. Synes egentlig det er lettere å skrive og tenke med litt promille. Åpner liksom opp for å se sammenhenger jeg ellers ikke ser, og blir ikke fullt så kritisk til setningsformulering osv..

• Liker 1
Skrevet

Ja en gang hahaha. Spurte om det fantes noe redskap som jeg kunne kikke inn i ræva med. :fnise:

LOL

Anonym poster: caa0e8c66d80e066842a5a5cc569d668

Skrevet

Ja, men jeg posta ikke noe. Jeg skreiv en dritpinlig pm til ei dame jeg liker :rodme:

Anonym poster: e141be53a7dfae7f08d34537d8ed66fa

Hvis det tilfeldigvis var du som skrev et dikt hvor 'romantisk' rimte med 'pisk,' er det en av de beste og mest underholdende PMene jeg har fått til dags dato. :ler2:

Og jeg husker ikke om jeg har skrevet på KG i fylla, så jeg gjetter på at svaret er ja.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...