Gå til innhold

HOTELL i Oslo! TIPS og RÅD?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal til helgetur til Oslo og trenger råd om et sentralt og koselig hotell. Ikke et dundersvært hotell hvor alt er overfladisk og upersonlig, og hvor man føler seg som rullebåndgjest. Et hotell hvor frokosten er kjempegod, og sengen myk!!

Hotellet bør ha 4 stjerner, ikke mer og ikke mindre, og sentralt i Oslo. Tenker Karl Johan, eller nærmt Nationaltheatret stasjon. Ikke rundt Oslo S :-)

Gjerne et hvor de har boblebad!

Anonym poster: af63bcdaacf534f8e90887c2163cf150

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på Holbergs Plass :) Der ligger SAS, Thon og Rica. Alle er ganske rimlige, og har god standard såvidt jeg vet.

God tur!

Skrevet

Clarion Collection Hotel Folketeateret. Store og fine rom. Kjempegod frokost!

Skrevet

Clarion Collection Hotel Folketeateret. Store og fine rom. Kjempegod frokost!

Sjekket ut hotellet litt, er den Kate Moss-skulpturen originalen? Så interesant ut, og ikke minst hvis det er store rom! Har lest litt rundt om at Skandinavia visstnok har så små hotellrom. :klo:

Viktig med god frokost!!!

Anonym poster: 59d21c3a557305c11639ac010a7bacc2

Skrevet

Likte også Folketeateret godt. De hadde veldig god frokost, og i tillegg serverer de enkel kveldsmat.

Anonym poster: 2afc5426d1908d0685ceaf185525da93

Skrevet

Alle Clairon collection hotell serverer enkel kveldsmat, kaffe og kake/vafler du steker selv på ettermiddagen og frokost inkludert i prisen! Så Clairon collection hotels anbefales. Viser til de overnevnte hotell; Folketeateret og Savoy. ;-)

Skrevet

Savoy er veldig ålreit, syns jeg, men det ligger i en veldig gammel bygning og en del av rommene kan være litt rare i størrelse og form (vi fikk en gang et veldig fint og stort rom, men med et knøtt lite bad). Være bare obs på at dersom du ønsker hotellrom med boblebad, så er du i de fleste tilfeller i Norge nødt til å bestille en eller annen type suite.

Clarion Collection og også Quality har store, gode frokostbufféer.

Av litt finere hoteller i Oslo (å si at du ønsker 4-stjerners hotell i Norge hvor det ikke eksisterer noe stjernesystem blir veldig unøyaktig) så har du også Hotel Continental rett ved Nationaltheatret og selvfølgelig Grand på Karl Johan. Om jeg var deg, så ville jeg også sjekket ut Hotel Bristol som ligger i en av parallellgatene til Karl Johan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...