Chloe- Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 (endret) I rundstykeoppskriften står det 40 gram matolje/margarin. Har ikke margarin, men har "ekte smør". Fungerer dette? Om jeg skal være på den sikre siden bør jeg vel bruke matolje, men hvor mye er 40gram olje? Har ikke kjøkkenvekt... Tusen takk for hjelp! Endret 8. desember 2012 av Chloe-
Chloe- Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #2 Skrevet 8. desember 2012 Eller hva med litt av hvert? Fungerer det?
Brunhilde Skrevet 8. desember 2012 #3 Skrevet 8. desember 2012 Ekte smør fungerer helt fint, men hvis du heller vil bruke olje kan du ta litt under en halv desiliter, det blir ca 40 gram.
Chloe- Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2012 Ekte smør fungerer helt fint, men hvis du heller vil bruke olje kan du ta litt under en halv desiliter, det blir ca 40 gram. Tusen takk! Hva tenker du om halvparten av hver? Hva blir best?
Brunhilde Skrevet 8. desember 2012 #5 Skrevet 8. desember 2012 Det blir sikkert hipp som happ, men jeg bruker som regel smør eller margarin i rundstykker og syns det blir godt. Jeg bruker olje til pizzadeig og foccaccia, men ikke til rundstykker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå