Gå til innhold

Sender/gir dere julekort?

Rubies_

Anbefalte innlegg

Spørsmålet mitt er ganske enkelt. Skriver/lager dere julekort dere sender eller gir til venner og familie? :)

Hva skriver du i disse kortene? Hvordan er reaksjonene fra de som mottar kortet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg sender ikke julekort, men det hender at jeg får noen :)

Når jeg får unger så har jeg bestemt meg for å begynne å sende julekort.

God jul :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sender julekort. Både til familie og venner. Enten så skriver jeg bare en kort hilsen eller så skriver jeg litt mer, hvis jeg f.eks. ikke har sett personen på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sender julekort med bilder av barna. Skriver som regel et julebrev og legger ved. Av julekort jeg får setter jeg mest pris på kort med bilder og personlig tekst kjenner jeg. Kjøpte julekort (ikke personlige bilder) med teksten "god jul og godt nytt år" - er vel rett og slett bortkastet tenker jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, eg gjør ikkje det, men eg tenker hvert år at eg har lyst. Så, til neste år SKAL eg sende julekort til familie og venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg sender julekort -både til familie og venner.

Blir bare en kort julehilsen. Ser det er mange som kutter ut julekortene og sender en sms isteden.

Ellers pleier jeg som regel få noen sendt i "siste liten" tilbake fra enkelte mottakere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender hjemmelagde julekort til min og kjærestens familie. Det blir 10 familier å sende til så det holder når en lager kortene selv.

Lager noen ganger med bilde på, andre ganger tegner jeg, maler eller scrapper noe sammen.

Så skriver jeg noe som: ønsker dere en god jul og et godt nytt år. eller noe slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, vi tar alltid bilder av oss og katten, så scrapper vi fine julekort og sender dem til besteforeldrene våre, foreldre, venner osv. er utrolig koselig! :) får noen i retur også. julekort som går med posten er sååå koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender ikke julekort, og har aldri fått noen heller. Ser på det som noe som hører til generasjonen over meg, eller muligens noe folk begynner med når de får barn. Jeg kommer ikke til å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende! Ble skikkelig inspirert nå til å lage mine egne julekort. Kanskje jeg skulle prøve meg på det i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, julekort er viktig for meg å sende hvert år :) Før vi fikk barne lagde jeg alle kortene selv og jeg broderte så mange jeg rakk. Nå blir det bildekort med tullemor på og ferdig trykt tekst. Jeg skriver litt ekstra til de jeg ikke ser så ofte. I år har også jenta på to år laget noen kort selv som jeg sender med til nærmeste familie.

Vi får endel kort tilbake også, men aldri så mange som jeg sender. Har ei venninne som fører "regnskap", men det synes jeg blir tullete. Jeg sender jo ikke kort for å få tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi sender en god del julekort, og jeg lager alle sammen selv. Å lage julekortene er veldig hyggelig og jeg vet at de som får de, setter stor pris på det. Skriver som regel en liten oppdatering på familien med ønsker om en god jul.

Vi får også en del julekort, og de henges opp med små klyper på en snor over en dør i stua.

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...