AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #1 Skrevet 8. desember 2012 Hei. Jeg har et stort problem, ihvertfall er det et veldig stort problem for meg. I snart 2mnd. har jeg klødd mye på begge brystvortene, mest på undersiden. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg blir helt gal? Har ikke gått til legen med det, for jeg har alltid tenkt på at snart gir det seg, men jaggu! Jeg vil klø hele tiden, men kan jo ikke det. Og nå har jeg merket at jeg har et lite parti som er litt tørr på begge. Hva syns dere at jeg skal gjøre? Jeg orker ikke snart mer :( Er dette normalt? Jeg tror ikke det. Jeg har forsøkt å smøre på litt bodylotion, men nei det hjelper ikke. Hjelp meg noen? Please? Anonym poster: 4819b00f368eaa6da8d6982646515718
Harlequin Skrevet 8. desember 2012 #2 Skrevet 8. desember 2012 I og med det har vart så lenge og ikke vist tegn til å gi seg, er det vel like greit å ta turen til legen. Da finner du mest sannsynligvis ut hva som er galt med en gang, og hva du kan gjøre Det kan og hende at det har blitt en slags ond sirkel, i og med du ikke klarer å slutte å klø, dermed blir det sårt og klør enda mer, blir sårt igjen osv. Hva skjer hvis du "intensivbehandler" med en fet krem flere ganger om dagen, og lar være å klø så godt det lar seg gjøre? Jeg har egentlig ikke peiling, men er det beste tipset jeg kan komme med i alle fall...
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #3 Skrevet 8. desember 2012 Du har vel rett. Jeg dusjer hver dag og smører meg med en fet bodylotion, også på brystvortene, men kun en gang. Jeg har ikke gjort det flere ganger men kan jo prøve. Huff syns dette er pinlig å skrive om, men jeg blir snart gal. Jeg klør ikke hele tiden, mest om kvelden og slikt når jeg har kledd meg i pysj. Anonym poster: 3fe80afb8fadaadbee02fff9156d7a06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå