Gå til innhold

Åndsvake vandrestatuser.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Muslimer og andre som blir støtt over julesalmer og juleavslutninger i skolene!!!! Skjerp dere!! Dette er ikke synd, vi har gjort dette i generasjoner!! Hvordan kan dere forvente at vi skal respektere dere og deres tradisjoner, når dere ikke respekterer oss og våre tradisjoner?? Har kun en kommentar.. Du/dere HAR VALGT FEIL LAND !! Vi er Norske og vi er stolte av det, OG vi feirer jul!!!! Synes at...

alle som er enige skal kopiere og dele. Tenk hvis våres barn ikke kan synge jule salmer, fordi muhammed ikke tillater det!! Det må ikke skje......! Selv ikke-kristne synger og har sunget julesalmer et helt liv, det kommer vi til å fortsette med!! Og en ting til: Nekt meg å spise svinekjøtt ( ribbe,koteletter,sylte,svinesteik og annet )...For Guds skyld: Prøv å nekt meg det da blir det leven!

Ser denne vandre rundt på boken for tiden.

Sånn på strak arm kan jeg jo si at jeg ikke kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som har hørt om noen som noensinne fått pes fra muslimer for å feire jul, og jeg har sjelden sett et mer patetisk notat enn dette; det virker som om det er skrevet på "blåsinne"; det som skjer når en sitter i halvfylla sammen med folk og kommer inn i en "og hvis han sier at jeg ...............så skal jeg.............og om han da............så skal jeg faen meg..................osv"-loop..., og det hele blir da en helt avsindig konstruksjon som ikke henger på greip, og vedkommende går ut i natten klokken fire på morgenen, og skriker i vannvidd, eller i verste setter de seg ned og skriver manifester..

Ser at de som på min fb-liste har falt på denne er folk jeg opplever kan snu synet av en pannekake med syltetøy til innvandrer-nedsettende utsagn på 15 sekunder, og som stiller seg opp og sier "jeg er ikke rasist, men rasebevist".

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett..

Jeg slipper å lese sånt piss lenger, har slettet de som la ut slikt..

Anonym poster: 0e86e3d4715c9f968de8af1a591b1881

Skrevet

Jeg kjenner heldigvis ingen som er SÅ dumme at de skriver slikt.

Men det var en runde for en tid tilbake med noe lignende, og da hadde jeg to som kopierte din inn som sin status. De ble fjernet som min venn umiddelbart.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Har heldigvis bare en så lite inteligent person på min venneliste. En som lever i en liten boble langt unna sivilisasjonen. Så h*n er nesten unskyldt for idiotisk fjaseoppdatering.

Skrevet

"Rasebevisst" er jo akkurat det samme som rasist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...