AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Veldig ofte kommer det litt blod i sæden etter sex. Den er ofte veldig rosa, lett rødlig. Spiller ikke noen rolle hvor jeg er i syklusen, kan komme når som helst. Er det pga rifter under sexen? Jeg er veeeldig trang, så vi må jobbe en del for å få den inn. Kan det oppstå litt rifter da? Blir nemlig litt bekymret, for det hender ganske ofte. Mens andre ganger er sæden helt normal etterpå, så det skjer ikke HVER gang. Noen ideer hva det kan være? Anonym poster: d8c8e2b1eb0c131a2e75963e31de2942
Gjest Dream89 Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Jeg fikk det etter jeg ble gravid siden jeg er trang og i tillegg ble jeg mer tørr. Kan annbefale og bruke glidemiddel i tillegg til mye forplay. Det er nok bare små rifter:)
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 det skjer noen ganger med meg også. det er nok små rifter ja. det skjer som oftest når det er veldig lenge siden jeg har hatt sex eller når jeg ikke er våt nok. min kjære er ganske stor og sier at det er veldig trangt å trenge inn for første gang, så tror det har noe med det å gjøre også. vil anbefale å bruke glidemiddel Anonym poster: 5dbf5a5e3faf627fe30f49e88ed228d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå