AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #1 Skrevet 7. desember 2012 Dette er litt tabu..og sitter egentlig langt inne å skrive om. Saken er at jeg liker å bli slikket. Men har ikke blitt det på kanskje 10 år. Eksen min slikket meg et par ganger helt i starten, min nåværende har aldri gjort det. Til gjengjeld utfører jeg oralsex stort sett hver gang vi har sex. Jeg har gitt klart uttrykk for at jeg gjerne vil det. Jeg er alltid renslig, og dusjer to ganger om dagen pga. trening. Jeg har ikke lang hårvekst eller andre ting, tvert i mot, ren og pen og delikat undertøy. Jeg har sjekket meg gjentatte ganger hos legen, for har tenkt at det kanskje er noe galt der nede, som ingen har turt å nevne. Men alt er som det skal være. Og begge har sagt, rett ut og uten spørsmål, at jeg lukter veldig godt der nede. Flere jenter som opplever dette? Jeg føler jeg tvinges til å være så "barnslig" at jeg må slutte å utføre oralsex selv. Anonym poster: de0bb05e1839afe45b0bcfc0e96a7432 Anonym poster: 0879c807e2a441b5abc4d0f5b419b8d4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #2 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har ikke opplevd dette, men jeg ville ha sluttet å suge partneren min for å se hvordan han ville reagere på det. Eller bare spørre han rett ut. Anonym poster: e3009bfdaf2591334f080e37998c425f
Rosadotten Skrevet 7. desember 2012 #3 Skrevet 7. desember 2012 Du sier at du har gitt klart uttrykk for at du vil det, men kanskje han ikke skjønner det? Spør ham rett ut om hvorfor han ikke gjør det Kommunikasjon er viktig, og noe av det som gir best samleie
Wildy Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Si fra? Min kjære kan i perioder blir litt " sløv" på den fronten; det hjelper utrolig med klar beskjed om hva jeg har lyst på. Han er ikke tankeleser, og kan ikke gjette seg fram til hva jeg har lyst på.
Trude.lutt Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Det er vel bare å si ifra? Hjelper ikke det, slutt å sug han en stund.....
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Takk for svar.. Jeg har sagt det flere ganger..men han gjør det ikke. Jeg har på en måte også lyst til at han skal gjøre det av egen fri vilje..og ikke etter at jeg har dratt han dit etter håret og sagt "slikk meg for f***.." Startet denne tråden etter at jeg leste i "liker du å bli slikket.."-tråden, hvor jeg ser at noen jenter nærmest må overtales av menn til det. Sukk. Tror det blir sugestreik her..fra og med nå. Anonym poster: 0879c807e2a441b5abc4d0f5b419b8d4 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #7 Skrevet 7. desember 2012 ..eller, jeg tror ikke at det blir sugestreik, det BLIR det. Den har startet nå. Huff, hadde ikke trodd jeg skulle være så barnslig, menmen. Anonym poster: 0879c807e2a441b5abc4d0f5b419b8d4 2
Kine28 Skrevet 7. desember 2012 #8 Skrevet 7. desember 2012 Kanskje han bare rett og slett er usikker på hvordan han skal gjøre det? Jeg tror uansett du kommer litt lenger med å oppmuntre ham enn å nekte å suge ... Hva med å fortelle ham helt i detalj hva du vil at han skal gjøre med deg? Bare vær veldig pedagogisk - han er tross alt mann ... 1
Strixvaria Skrevet 7. desember 2012 #9 Skrevet 7. desember 2012 ..eller, jeg tror ikke at det blir sugestreik, det BLIR det. Den har startet nå. Huff, hadde ikke trodd jeg skulle være så barnslig, menmen. Anonym poster: 0879c807e2a441b5abc4d0f5b419b8d4 Det var kanskje blant annet meg det var snakk om jfr. overtalelse og slikking? Altså, et forhold består av å ta og å gi. Det skal ikke være sånn at den ene parten gir og gir, og kommer med klare beskjeder om sine ønsker og forventninger, som ALDRI blir innfridd. Det er ikke rettferdig. At du i det hele tatt har giddet å være den givende part SÅ lenge er utenfor min fatteevne. Det hadde jeg ikke giddet. Har du forsøkt å spørre ham rett ut om hvorfor han aldri etterkommer dine ønsker? Om han synes det er rettferdig at han alltid skal få oralsex av deg mens han ikke engang har forsøkt å gi deg nytelse på den måten? Hvorfor skal han kunne forvente slikt av deg når han ikke er villig til å gi tilbake? Jeg ville også gått for sugestreik hvis jeg var i sin situasjon. Eventuelt begynt å se meg om etter en partner som faktisk var mer interessert i mine behov, i tillegg til seg selv og sin egotripp (: 1
xXAmorXx Skrevet 7. desember 2012 #10 Skrevet 7. desember 2012 Altså, det er jo noen som kansje ikke liker det helt? Min ex var ikke så keen på å holde på nedentil, jeg aner ikke hvorfor, men han sa at han bare ikke syns det var noe deilig for han. Han følte at han ikke fikk den kontakten han ville ha med meg da.. (Han var veldig sånn som likte øyekontakt og mye nærhet) Så men du må nok bare spørre han ondentlig en gang SOm sagt, ikke alle er helt into oralsex, og det må man nesten bare respektere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå