Gå til innhold

Håret mitt

Arwen

Anbefalte innlegg

Gjest Lompa

Var det i nærheten av Tonsen/Linderud?

I så fall vil jeg be deg sjekke ut salongen på Linderudsenteret, jeg snakket litt med de i forbindelse med et brudeshow som var der, og de virket også ganske bra. Husker ikke navnet på salongen, men det er den i første etasje, IKKE den i andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen salong i første etasje på Linderud mer, men det er nok Auster du mener. De har flyttet opp. Husker du hva de skulle ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Arwen*

Jeg var hos Auster og fikk satt opp håret når jeg giftet meg, jeg betalte 900,- for oppsetting som tok ca 1,5 time, men avtal pris på forhånd!

Hvis du vil ha nummeret til ei som kan sminke deg hjemme, kan du få det av meg...

Vi er flere venninder som har brukt henne til brudesminking og hun er veldig flink og ikke minst, hun er ikke så veldig dyr :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gratis sminkør jeg :wink: selvfølgelig skal hun få en fin gave som takk for hjelpen men, blir nok billigere og tryggere slik. Skal sjekke prisen på auster og en frisør på grorud også, men tar gjerne imot flere tips om frisører i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

' date=' men tar gjerne imot flere tips om frisører i området.[/quote']

Hva med å bestille jea....? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 venninner jeg venter svar fra nå. Begge er fra Groruddalen, og fikk satt opp håret til bryllupet. De var utrolig fine syntes jeg!! Og de var veldig fornøyd selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

040904;Håret mitt er midt på skulder bladene..Håret mitt vokser sinsykt fort..Men mål det har jeg ikke..Nå har jeg en fin lengde for å sette opp håret mitt sånn jeg vil..Og ja jeg kommer til å klippe det littetter bryllupet,men ikke kort snakk om noen cm...

TEX: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 venninner jeg venter svar fra nå. Begge er fra Groruddalen, og fikk satt opp håret til bryllupet. De var utrolig fine syntes jeg!! Og de var veldig fornøyd selv.

Å ja! Det hadde vært supert å få vite hvor de var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwen, vet at Kurt Sørensen's frisører har godt rykte på seg til å være flinke. Har selv vært der, men hun jeg brukte har sluttet.

Du kan jo snakke med de og eventuelt høre om de har noen bilder av ting de har gjort før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå har jeg fått svar:

Frisør på Ammerud, rett ved T-banen. Unni's hårdesign. Det var Unni selv som satte opp håret hennes. Pris fikk jeg ikke desverre.

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...