Gå til innhold

Håret mitt

Arwen

Anbefalte innlegg

Var hoss mamma i dag for å teste ut krøllrullene, det viser seg at håret mitt er alergisk mot krøller :ler: Ti minutter etter at jeg hadde fått de fineste krøllene var de helt borte. Jeg kommer derfor til å gå til frisør.

Det jeg lurer på er om noen husker ett bilde av en frisyre (kanskje litt mye å håpe på) For en stund siden ble det lagt ut link til en som hadde håret i en litt stor knute bak i nakken, men det var ikke en slik typisk "stram" brudefrisyre (det vil jeg nemlig ikke ha) Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det blir frisør på deg alikevel da..Det blir nok digg for deg å slape av der på morgnen...

Så vi er ikke frisører uten grunn assa :sjarmor::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er dere ikke :wink: men jeg har vel aldri påstått noe annet heller. Artig å ha prøvd, greit å vite at man ikke klarer uansett.

(men er faktisk i tvil om en frisør klarer jobben med å få fall i håret mitt jeg :ler: det er ufattelig psykt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off course baby, stoler fullt og helt på dere frisører. :klem:

Litt off topic: vet du noe om frisørene på Årvoll? Vet at du har anbefalt Linderud senter før, men orker ikke tanken på å gå inn på ett senter den dagen, i og med at jeg jobber på ett selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lompa

ARWEN: Hvis du er på jakt etter en dyktig frisør, så stikk ned til Nikita i Øvre Slottsgate. De har jeg bestemt meg for å bruke. Enda jeg i utgangspunktet har frisørskrekk. Når jeg nå lar de ta hånd om håret mitt, er det snart 10 år siden jeg lot en frisør røre det. Har vært der og snakket med de og de er de eneste som har kommet med kreative, fornuftige forslag UTEN å nevne at det hadde vært lettere hvis jeg klippet meg. Alle andre frisører står nesten og fomler med saksa så fort jeg stikker nesa inn i salongen....

Håper ikke jeg fornærmer Jea og evt andre frisører her inne med det!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

040904 skal du sminke deg hos Nikita også?

Jeg lurer fordi jeg pleier å klippe meg hos Nikita nederst i Karl Johan og pleier å være fornøyd med det, men jeg trodde ikke de sminket. Så derfor lurte jeg på om jeg skulle velge Studio Alf istedet. (Klipte meg der sist og var veldig fornøyd).

Noen som vet om Nikita sminker? Lettere å spørre her enn å ringe og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

:-)

Nei, jeg har jo oppdaget nå, til min overraskelse og store glede, at det finnes frisører som respekterer frolks ønske om å beholde sitt lange hår, og ikke klippe det for den ene dagen. Synd jeg ikke visste før at du er frisør da, så kunne jeg spurt deg om hjelp!

Men kanskje du kan hjelpe likevel, eller noen andre: med å finne et STORT hårnett, fortrinnsvis i ivory?Jeg kan ikke kjøpe det på nett, for jeg må se det før jeg kjøper, i fall det blir for tykt/grovt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nett på jobben,men de er svært tynne..Hva skal du bruke det til da?

Mange som har spurte etter sånne nett i det siste..Kanskje du finner de på h&m,lindex,glitter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Ingeline: Ja, jeg skal sminkes der også og skifte. Må det for det vil ta så j....a lang tid med håret mitt. Men de har ehele kjelleren til det, og jeg får salongen nesten for meg selv den dagen.

JEA:Jeg ble bedt om å skaffe et nett av en anseelig størrelse for å teste ut en ide de har, som krever såpass stort nett. Jeg har middels tykt hår, som når meg til rett under rumpa.I tillegg er det helt slett og glatt som fy. Og jeg NEKTER å klippe meg, så jeg er vel frisørbransjens marerittbrud. :ler:

Men i akkurat den salongen ser det det heldigvsi som en utfordring og ikke en umulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oki..Jeg skjønner ikke att frisører sier att du skal klippe,det er jo mye enklere å sette opp ett hår som er litt"slitt"..Ny klippet hår er jo ikke noe godt å sette opp i det heletatt..

Jeg har ikke klippet håret mitt på lenge,her spares det til oppsetning også :-)

Lykke til da..Blir sikkert kjempe bra :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

JEA: Takk, og lykke til du også.

Håret mitt er forøvrig lite slitt uansett, har verdens beste mamma som hjelper meg å stusse det når det trengs. Hvor langt har du fått ditt, og hva er målet? Skal du fortsette å la det vokse etter bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo be en av frisørene komme hjem til deg?

Det skal min. Han tar seg fri fra jobb denne dagen, og gjør oppdraget "privat". Han kommer hjem til mamma, og der kan vi slappe helt av uten stress fra folk rundt oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lompa

Det er èn som skal ta håret og èn som skal sminke, så det ville antagelig blitt dyrere enn strengt tatt nødvendig. Dessuten er det såpass god plass i kjellerrommet der jeg skifter og jeg har flere som kan komme og hjelpe meg om det trengs. NOE hjelp må jeg jo ha, med å snøre kjolen i ryggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-? ingen av frisørene jeg ville bruke gjør brudepynting. Ville så gjerne bruke noen i nærheten av der jeg skal sove og der jeg kommer til å bli sminket og kle på meg også. Må finne på noe lurt :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan sikkert det, men vil helst ha noe i nærheten siden jeg ikke skal skifte eller sminke meg i salongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...