Gå til innhold

Singel og panikk henger det sammen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

43 og singel,og totalt uten panikk.

Anonym poster: c2e0220f6a1c02d38c30a9a3f4ad9872

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke uvanlig at folk (spesielt damer) får litt panikk når de selv er single mens alle deres venninner er i forhold. De føler seg fort ensomme og vil derfor finne seg en eller annen, helst så fort som mulig. At menn også kan få panikk i så henseende er ikke usannsynlig. Det kommer jo til et tidspunkt at selv menn merker presset. Nå er det på tide å finne seg noen. Atter noen føler seg verpesyke og ønsker seg en familie før de går ut på dato eller før alle damene er tatt.

Skrevet

Ikke uvanlig at folk (spesielt damer) får litt panikk når de selv er single mens alle deres venninner er i forhold. De føler seg fort ensomme og vil derfor finne seg en eller annen, helst så fort som mulig. At menn også kan få panikk i så henseende er ikke usannsynlig. Det kommer jo til et tidspunkt at selv menn merker presset. Nå er det på tide å finne seg noen. Atter noen føler seg verpesyke og ønsker seg en familie før de går ut på dato eller før alle damene er tatt.

Enig, tror fort det er det man ser rundt seg som skaper denne panikken. Det som er enda mer irriterende er at endel folk rundt en nærmest ser ut til å forvente at en skal ha panikk.Jeg tror påvirkning utenfra har mye og si.

Skrevet (endret)

Den eneste grunnen jeg ser til å få "panikk" som singel er den biologiske klokken. Om man ønsker barn vil man gjerne ha en partner å få dem med, og da har man jo faktisk ikke allverdens tid på seg. Om jeg hadde hatt de barna jeg ville ha, så hadde jeg ikke hatt noe "tidspress" på meg. Slik det er nå er jeg 31, barnløs, og evig singel. Og det gir meg litt panisk følelse.

Anonym poster: 450fb449a3630d7b5d83cd4d643b082d

Sende meg et bilde da frøken, så tar vi en date om du er strøken :blomst:

Endret av Sommee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...