Gå til innhold

Dårlig av ketorax

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har gått på ketorax siden onsdag (mot smerter etter operasjon) og idag et jeg helt sinnsykt dårlig. Må kaste opp og sinnsykt vondt i hodet og slapp. Og magen lever et rart liv nå. Føler meg egentlig forferdelig fyllesyk? Er det noen som har opplevd det samme? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en ketorax etter blindtarmoperasjon. Aldri mer! Ble helt kokkelimonke , med ville fantasier og paranoia, samtidig som det ikke tok smerten. Kastet opp som en gris gjorde jeg og.

Skrevet

Jeg fikk en ketorax etter blindtarmoperasjon. Aldri mer! Ble helt kokkelimonke , med ville fantasier og paranoia, samtidig som det ikke tok smerten. Kastet opp som en gris gjorde jeg og.

Har liksom ikke blitt ordentlig dårlig før idag. Men nå sitter jeg med spy i halsen og klarer nesten ikke bevege meg. Tør liksom ikke slutte heller, i frykt for at jeg skal få skikkelige smerter.. :(

Skrevet

Tar du de sammen med mat? Den typen ting kan være ganske harde for magen.

Skrevet

Tar du de sammen med mat? Den typen ting kan være ganske harde for magen.

Jeg vet, har fått beskjed om å drikke masse vann. Og spise lite, men ofte. Men det går jo til helvete. Føler jeg har vært på den fyllekulen :(

Skrevet

Stakkars :( . Ring til lege , det er faktisk noen som er allergisk mot Ketorax. Det må være noe annet du kan ta?

Skrevet

Stakkars :( . Ring til lege , det er faktisk noen som er allergisk mot Ketorax. Det må være noe annet du kan ta?

Får prøve å finne nummeret til han legen, husker selvfølgelig ikke hvor jeg har lagt alle lapper og papirer nå. Klarer ikke så mye annet enn å ligge i sofa, med en bøtte ved siden av og reise meg opp til den hvert sekund. Hjelper jo fantastisk på smertene å kaste opp -.-

Skrevet

Forøvrig så er Ketorax et morfinpreparat. De fører lett til følelsen av å være fyllesyk og klein.

Skrevet

Forøvrig så er Ketorax et morfinpreparat. De fører lett til følelsen av å være fyllesyk og klein.

Har fått med meg det. Hadde bare ikke trodd jeg skulle bli så forferdelig dårlig som jeg er nå... Vil heller ha vondt enn denne følelsen her altså. Dette er jo mye verre!

Skrevet

Må du gå på dem, da? Du kan jo prøve deg på Paracet og se om det holder. Det er ikke alltid at man har behov for mer.

Hvor/hva har du operert? Dette er jo også litt vesentlig. Noen steder gir mer smerter enn andre, og noen steder er vanskeligere å holde i ro enn andre.

Skrevet

Tror det holder med en god dose paracet i steden ;) Du er jo 2 dager etter op nå, så da bør smertene være mye mildere enn de 2 første dagene :) masse lykke til cupcake :)

Skrevet

Må du gå på dem, da? Du kan jo prøve deg på Paracet og se om det holder. Det er ikke alltid at man har behov for mer.

Hvor/hva har du operert? Dette er jo også litt vesentlig. Noen steder gir mer smerter enn andre, og noen steder er vanskeligere å holde i ro enn andre.

Tenkte egentlig det. Kan jo ta ibux og paracet, og har også fått noe andre rare ting. Som skal tas ved mindre smerter. Så kan jo se om det hjelper. Men skal ikke ta noe mer før 4. Får prøve å spise i mellomtiden... Selvom jeg ikke akkurat har lyst på mat.

Jeg holder meg jo så mye som mulig i ro. Men må jo bevege meg, og da gjør det vondt. Særlig å reise meg opp ^^ men det går helt fint. Eneste er at jeg ikke takler så godt å være kvalm.

Skrevet

Tenkte egentlig det. Kan jo ta ibux og paracet, og har også fått noe andre rare ting. Som skal tas ved mindre smerter. Så kan jo se om det hjelper. Men skal ikke ta noe mer før 4. Får prøve å spise i mellomtiden... Selvom jeg ikke akkurat har lyst på mat.

Jeg holder meg jo så mye som mulig i ro. Men må jo bevege meg, og da gjør det vondt. Særlig å reise meg opp ^^ men det går helt fint. Eneste er at jeg ikke takler så godt å være kvalm.

Fikk du lov til å ta Ibux altså? :)

Skrevet

Tror det holder med en god dose paracet i steden ;) Du er jo 2 dager etter op nå, så da bør smertene være mye mildere enn de 2 første dagene :) masse lykke til cupcake :)

Da skal jeg slutte med de dustete ketoraxpillene. Aldri mer. Sitter seriøst med bøtte i sofaen. Jeg syntes en smule synd på megselv. Og tusen takk :)

• Liker 1
Skrevet

Fikk du lov til å ta Ibux altså? :)

Jepp. Fikk vel beskjed om å ta en halv ketorax, en og en halv paracet og en ibux. Muligens den blandingen som gjør meg syk.

Skrevet

Da skal jeg slutte med de dustete ketoraxpillene. Aldri mer. Sitter seriøst med bøtte i sofaen. Jeg syntes en smule synd på megselv. Og tusen takk :)

Ja, jeg tålte ikke paraglin forten, spydde også som en gris, og svimla å snurra rundt når jeg lå. Helt grusomt. Jeg tåler heller ikke paracet, så jeg gikk uten smertestillende fra dag 1 :P æsj! Men tok jo den "lette" operasjonen da, i forhold til deg :)

Skrevet

Ja, jeg tålte ikke paraglin forten, spydde også som en gris, og svimla å snurra rundt når jeg lå. Helt grusomt. Jeg tåler heller ikke paracet, så jeg gikk uten smertestillende fra dag 1 :P æsj! Men tok jo den "lette" operasjonen da, i forhold til deg :)

Syntes egentlig ikke dette er så vondt, har klart å kle på megselv fra dag 1. Men så er jeg veldig sta. Kan ha noe med det å gjøre? Men fy faen altså. Jeg tror ikke jeg har følt meg så dårlig på mange år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...