Gå til innhold

Tv i kveld...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir faktisk bittelitt provosert jeg, når en lager et reality-show om å planlegge brylluppet mens en hesblesende prøver å finne en mann innen "tidsfristen"... Og å gifte seg på tv etter å ha blitt ført sammen av en tv-kanal og kjent hverandre i max 45 dager(hvis en er heldig). Føler det nesten er et lite hån mot oss som har vært sammen i flere år og legger litt mer i det å gifte oss.

Liker ikke konseptet tror jeg, men for all del, lykke til... Men er ikke helt sikker på at jeg vil se på. Er jeg for hårsår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg for hårsår?

Ja litt.....?

ta det for det det er, underholdning.....

Jeg for min del har lyst til å se hva ekspertene råder henne til å velge av kjole og annet stæsj, bordpynt, blomster osv, siden hun og jeg angivelig skal gifte oss omtrent på samme tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror muligens jeg uttalte meg litt feil, ikke sur eller noe, men litt "sukk, hva blir det neste de finner på?"

Helt klart mulig å få noen gode ideer av programmet, men har litt avsmak for konseptet. Likte bedre hva TvNorge(tror jeg det var?) planla med å følge brudepar som forberedte bryllupet sitt.

Hilsen litt prippen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"sukk, hva blir det neste de finner på?"

Hjertens enig!

Det neste er nok sånn det stod om i avisen her forrige uke, at folk skal ta opp samlivsproblemene sine i et realityshow....

Og han fyren som drepte kona si etterpå........

Galskap.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt klart litt teit underholdning!Men jeg skulle likevel ønske jeg hadde tv3.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, da var det i gang... For min del hadde jeg ikke sansen for bruden i det hele tatt. Hun var høyrøstet, kaklete og ja, brautende... Men jeg skal være enig i at han Remy så litt vanskelig ut å få til å si noe som helst...

Som underholdning var det vel greit nok...

PS: Skjønner forresten han sistes bestyrtelse over å bli dratt med på kirkejakt etter å ha kjent damen i en time!! :o Iiik! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jente...stakkars gutter..for et utrolig teit konsept. Dette er ikke underholdning, det er ikke tidsfordriv engang :roll:

...alikevel så fikk jeg med meg hvert sekund av programmet !

Jeg har tydlighvis mye bra å finne på om dagen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Starten var rotete og keitete ja, men håper det blir bedre etterhvert. Jeg for min del er jo ute etter å suge til meg mest mulig om bryllup og pynting og alt som hører med så håper det blir mere av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: huff dett var ett rart program,,jeg likte ikke bruden i det hele tatt..Hun var litt "bitch"aktig jente,,Så høy på pæra..

Syntes synd på gutt nr 1..Fikk hlet vondt av han jeg..Og nr 2 som måtte se på kirker da..Han fik vel litt panikk :ler:

Men JA dette skal jeg se på mere ..Er jo underholdning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Jewg fikk ikke sett det, men må si meg enig med Wayah....Det er et aldri så lite hån mot de som gifter seg av kjærlighet. å gjøre ekteskapet til noe kommersielt blir helt feil for min del. Som jeg sa i en tidligere tråd om denne serien: hva skjedde med det å kjenne den man gifter seg med? Hvor ble det av kjærlighet, tillit og respekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jewg fikk ikke sett det, men må si meg enig med Wayah....Det er et aldri så lite hån mot de som gifter seg av kjærlighet. å gjøre ekteskapet til noe kommersielt blir helt feil for min del. Som jeg sa i en tidligere tråd om denne serien: hva skjedde med det å kjenne den man gifter seg med? Hvor ble det av kjærlighet, tillit og respekt?

:enig_animasjon: Helt enig

Hva blir det neste. Prøv 10 gutter i løpet av 1 mnd og finn ut hvem du vil ha barn med eller noe??

Jeg synes det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jewg fikk ikke sett det, men må si meg enig med Wayah....Det er et aldri så lite hån mot de som gifter seg av kjærlighet. å gjøre ekteskapet til noe kommersielt blir helt feil for min del.

Akkurat dette har jeg ytret i en tidligere tråd også. Godt å se at jeg ikke er alene om å synes dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men jeg synes hele programmet er utrolig dumt, det lyser desperat av hu dama, og jeg synes synd på de stakkars guttene som er med på det der!!!

Kikka på det i to minutter og så da han ene som skulle overnatte måtte ta sofaen og et pledd.

Stakkars......

Møkkaprogram, møkkakonsept, møkkakjæring.........

(oj, så konstruktiv jeg var i dag!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tex: Ikke heng deg for mye opp i tipsene, om du tror at dere skal gifte omtrent på samme tid, for det er ikke tilfelle.

Innspillingen startet 2.februar og bryllupet står den 18.mars ( I virkeligheten! )- så det blir et lite gap ang. farger som passer i mars og farger som passer i mai etc...

Dette er TV, og de har gjort som Ingrid Espelid Hovig og fjoksa litt! :wink:

For øvrig, synest jeg at programmet holdt til et terningskast 2 for min del -underholdning/tidsfordriv med jeg lakkerte tåneglene, liksom!

Synest synd på henne, tror ikke hun har tenkt godt nok etter ang. livet etterpå.... Gutta synest jeg også synd på, litt halvdesperate og usikre. Nei uffda, hva er det som skjer med verden nå?? Skal vi vite alt om alle nå? Og er kjærligheten virkelig ikke verdt mer enn dette?

Klem

Ninach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...