Gå til innhold

Sex med high-tech Barbara

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så dette programmet på nrk nett-tv i dag:

http://tv.nrk.no/program/koid26004310/sex-med-high-tech-barbara

Hva synes dere om dette, altså menn som bygger dukker for sin egen nytelse, ofte begrunnet i at de kan ikke få avslag, en dukke kan ikke si nei osv.

Burde ikke menn, og mennesker generelt lære seg at av og til i livet, vil man få avslag, både når det kommer til å finne seg en partner, arbeidsliv osv.? Er det ikke sunt å få avslag en gang i blant?

Anonym poster: 47861ad1b81e541980d31d94f4f00e55

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare en avansert form for runking. Vibrator/dildo taken a step further.

Anonym poster: 3e4939b414fba9a1c68f7e8d332eb04d

• Liker 3
Skrevet

Det skader da ingen, så jeg ser ikke problemet i det. Det finnes nok av andre arenaer hvor man får avslag i livet, og jeg ser ikke helt poenget i at et menneske skal gå gjennom livet uten å ha sex bare fordi de ikke får seg noe fra en "jordlig".

• Liker 3
Gjest Darthoven
Skrevet (endret)

http://tv.nrk.no/pro...gh-tech-barbara

Hva synes dere om dette, altså menn som bygger dukker for sin egen nytelse, ofte begrunnet i at de kan ikke få avslag, en dukke kan ikke si nei osv.

Burde ikke menn, og mennesker generelt lære seg at av og til i livet, vil man få avslag, både når det kommer til å finne seg en partner, arbeidsliv osv.? Er det ikke sunt å få avslag en gang i blant?

Om noen har lyst til å bygge en troverdig og menneskelignende knullerobot så må dem da vel få lov til det? Den har ingen følelser. Hvorfor skal noen fortelle dem at dette får de ikke gjøre, de må heller tåle og få avslag på sex fra virkelige kvinner. Du høres ut som en fascist. OG, jeg tror nok disse mennene har fått NOK avslag så langt i livet. La dem nå få knulleroboten sin.

Endret av Darthoven
  • Liker 4
Skrevet

Dukker er oppfunnet av djevelen for å stjele sjelene til intetanende mennesker mens de sover! :haar:

Sånn ellers, for de som ikke har like stor dukkefobi som meg, må folk bare gjøre som de vil. De gjør da ingen skade. (Menneskene altså. Dukkene våkner derimot til live hver natt og henter den største kniven de kan finne.)

• Liker 9
Skrevet

Dukker er oppfunnet av djevelen for å stjele sjelene til intetanende mennesker mens de sover! :haar:

Sånn ellers, for de som ikke har like stor dukkefobi som meg, må folk bare gjøre som de vil. De gjør da ingen skade. (Menneskene altså. Dukkene våkner derimot til live hver natt og henter den største kniven de kan finne.)

Jeg har også dukkefobi. Da jeg var liten løp et par av jentene etter meg med barbiene, mens jeg hylte som en stukken gris. Oh, the shame ):

Skrevet

Ser ikke problemet. Dersom noen vil bruke mellom 5000-11 000 dollar på dette burde dem få lov til det. At jeg synes det er noe sært får være min personlige mening. Jeg tenner sikkert på noe som andre ville funnet merkelig.

Skrevet

Det skader da ingen, så jeg ser ikke problemet i det. Det finnes nok av andre arenaer hvor man får avslag i livet, og jeg ser ikke helt poenget i at et menneske skal gå gjennom livet uten å ha sex bare fordi de ikke får seg noe fra en "jordlig".

Det finnes jo horer.

Skrevet

http://tv.nrk.no/pro...gh-tech-barbara

Hvorfor unnder du dem ikke å få tømt kuken sin? Støter det ditt syn på kvinnen som mannens hersker, eller gud om du vil?

Skrevet

Hvorfor unnder du dem ikke å få tømt kuken sin? Støter det ditt syn på kvinnen som mannens hersker, eller gud om du vil?

Hva sier foreldrene dine om at du er oppe så sent?

Anonym poster: c8065226e5dba861e227a3b2c72a194e

• Liker 5
Skrevet

Det finnes jo horer.

Da syns jeg roboter er bedre enn menneskehandel.

Foregår mye dritt der.

La de nå få kjøpe en avansert ronkemaskin.

• Liker 4
Skrevet

Hva sier foreldrene dine om at du er oppe så sent?

Anonym poster: c8065226e5dba861e227a3b2c72a194e

De liger vist å knuller.

Skrevet

Ts spør hva folk synes og folk sier hva de synes. :sovne:

Anonym poster: 68f5120df4d544c180d8383d5d21efd2

• Liker 1
Skrevet

hahahaha :)

Skrevet

Det finnes jo horer.

Det er ikke alle som vil eller har mulighet til å kjøpe en prostituert.

Skrevet

Synes det er helt greit så lenge det ikke skader noen. Men så på dette selv, og fikk selv grøsninger, bare tanken på å skulle ha sex med en dukke er helt skrudd for meg. Men bra vi tenner på forskjellige ting.

Skrevet

tenk å tømme seg inni en dukke.. nam :D

eller jentene som får harde støt og blir fylt opp av så stor kuk de ønsker.

Anonym poster: 1bc04ef0273dbad869c093b5bd88e2b1

Skrevet

Bedre dette, enn at de ender opp med å evt voldta noen..??

Anonym poster: 18386f82b97260be5437a7420a7563a2

Skrevet

tenk å tømme seg inni en dukke.. nam :D

...

Anonym poster: 1bc04ef0273dbad869c093b5bd88e2b1

Tenk å skulle vaske dukka etterpå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...