AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Noen som ikke har noen plager? Eller store plager? Anonym poster: bf1313bccfaff6879dc32e0231cc6d91 Endret 7. desember 2012 av MissStiles 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Jeg blir ekstremt overfølsom. Sånn type, gråte av alt på TV(da spesielt one tree hill) Blir ikke sur og gretten heldigvis. Anonym poster: 056ab367331bef8406c5c3313b0dc052
LosseTosse Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 jeg merker omtrent ingenting. eneste er at hvis det er en dag jeg har mye smerter, og går rundt i butikker... da er jeg ikke helt med, og vil bare hjem. ellers har jeg aldri merket noe. er ikke grinete eller sur. helt som vanlig egentlig.
mckinley Skrevet 7. desember 2012 #4 Skrevet 7. desember 2012 Jeg blir vanvittig overfølsom og gjerne litt urolig og nervøs i kroppen. Men jeg merker det mest når jeg faktisk har mensen i tillegg til de tre dagene før. Det er ubehagelig og irriterende. Særlig fordi jeg så lett glemmer hva som er grunnen, så jeg bruker all energi på å prøve å komme til bunns i hva det er som plager meg!
Cristella Skrevet 7. desember 2012 #5 Skrevet 7. desember 2012 Blir bare skikkelig overfølsom. Gråter av den minste ting, og noen ganger aner jeg ikke hvorfor jeg engang gråter! De siste dagene før mensen er alltid verst. Husker eksen alltid var veeeeeldig lett på tå disse dagene (han hadde full kontroll ) for å unngå sipping! Stakkars...
Gjest jente8923 Skrevet 7. desember 2012 #6 Skrevet 7. desember 2012 Blir syk: Jupp =P Får faktisk feber, dårlig mage osv. Blir kvalm og ekstremt sliten. Magen murrer og rumler, blir ekstremt overfølsom for alt jeg ser og hører. Gråter lett... Blir lett sint.. Får hetetokter. Har ingen metthetsfølelse når jeg har PMS så kan spise til jeg spyr =P PMS er no fun 1
plix Skrevet 7. desember 2012 #7 Skrevet 7. desember 2012 Jeg merker det på innstillingene mine til ting, kan bli irriterende pessimist.
Gjest badeand1 Skrevet 7. desember 2012 #8 Skrevet 7. desember 2012 Har ikke Pms, jeg. Men denne gangen fikk jeg litt vondt i brystvortene dagen før mensen.
AryaUnderfoot Skrevet 7. desember 2012 #9 Skrevet 7. desember 2012 Blir bare ekstremt emosjonell, ellers ingen andre plager.
pinar Skrevet 7. desember 2012 #10 Skrevet 7. desember 2012 Uren hud. Ellers så tror jeg ikke jeg blir så påvirket. Ustabilt humør har jeg hele måneden men det er mulig noen rundt meg ville sagt noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #11 Skrevet 7. desember 2012 Jeg blir overfølsom, irritabel og trøtt. Kan sove 2-3 timer mer enn jeg pleier hver dag..Etter jeg fikk barn er jeg plaget av vann i kroppen også, legger på meg 3 kg på et par dager og ser helt pløsete ut i ansiktet! Hyggelig... Anonym poster: 0945ed88b602edfd30670165dee50eb7
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. desember 2012 #12 Skrevet 7. desember 2012 Blir trist og vil være alene. Det er vel den eneste dagen i måneden jeg klarer å gråte. Gråter ikke hver gang, men ofte skylder det over meg.
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 7. desember 2012 #14 Skrevet 7. desember 2012 Jeg har aldri lagt merke til noen særlig plager, og jeg regner med jeg burde ha gjort det til nå.. Så der har jeg vært ganske så heldig!
Gjest forvirretvegglus Skrevet 7. desember 2012 #15 Skrevet 7. desember 2012 Blir ekstremt følsom og til tider totalt uberegnelig.
MilleLille Skrevet 7. desember 2012 #16 Skrevet 7. desember 2012 Jeg får kun litt smerter i magen dagen før mensen. Jeg, for min del, har aldri forstått dette med at PMS=dårlig humør. Jeg er i stabilt humør hele måneden.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #17 Skrevet 7. desember 2012 Jeg klarer ikke se lyst på livet. Alt er grusomt, og ingen lyspunkter noe sted. Det er bare å komme seg gjennom dagene, jeg vet det går over. Anonym poster: bef2854f79b4ebc314f6e21e64bb7cdb
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #18 Skrevet 7. desember 2012 Nedstemt og deprimert. Ser mørkt på livet, og har av og til lyst til å hoppe fra ei bru (jeg blir urasjonell). Gretten. Har kontroll på de følelsene fordi jeg vet hva de kommer av. Har vokst opp med ei mor med samme problematikk. Fortstoppelse, murring i mage og nedover lårene, oppblåst (gravidmage), ømme bryster, kviser, søt- og matsug. Anonym poster: 4207cba8bab4a69f60a5ad5df1a6b0f5
Gjest X-1 Skrevet 7. desember 2012 #19 Skrevet 7. desember 2012 Får kortere lunte, blir kanskje litt meir følsom til tider og har dårligere tålmodighet. Mannen merker som regel at eg har pms før eg merker det selv :gjeiper:
Gjest gjest Skrevet 12. desember 2012 #20 Skrevet 12. desember 2012 Har vært plaget med akkurat det samme som dere nevner, etter å ha sluttet med ppiller. Jeg har også vært hos lege og fikk sjekket hormonverdiene. Problemet er imidlertid at hormonubalansen skal være nokså høy, før det fra medisinsk ståsted, blir oppfattet som unormalt og/ eller patologisk. Derfor er det slik at så lenge pasienten ikke har så store bivirkninger, slik at det gir direkte sykdom, så ønsker i utgangspunktet ikke legen å gjøre noe i forhold til hormonverdiene, da dette er et komplekst system i kroppen og det kan være litt tidkrevende å finne ut av når det heller ikke foreligger klare indikasjoner. Jeg leste mye om bivirkningene som følger med å bruke ppiller over lengere tid, og jeg ønsket derfor sterkt å slutte med ppillene. Jeg begynte for ca 8 måneder siden med et naturlig produkt, og opplever at ting har stabilisert seg, både med tanke på kviser og hårvekst og annet. Den har hjulpet med humørsvingninger og ting føles lettere. I utgangspunktet har jeg aldri vært noe fan av "helsetabletter", men fant fort ut at det var uansett langt bedre enn å bruke ppillene. Dessuten skal den inneholde helt naturlige ingredienser, så jeg tok sjansen, og har ikke angret på det. Denne bruker jeg nå; http://www.nsedreams...cheLocale=no_NO
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå