Gå til innhold

din histore om jomfru blodet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

kan jo begynne med min, siden den er både ekkel og morsom.

vi hadde sex, for 4 gang. det har vært ganske vondt i begynnelsen alle gangene, og aller første gangen så kom det litt blod, men veldig lite.

i dag, var det 4 gangen, og vi hadde ganske hard sex, og det var mørkt.

typen ville ha meg over han, for at han skulle slikke meg. etter litt tok han meg ned, og så på meg. han så at jeg hadde blod i ansiktet, på armen, på lårene og maasse i fitten. da så jeg på han og han var full i blod på halsen. så spyttet han, og han hadde blod i munnen også.

så sånn gikk det med mitt jomfru blod.

syntes det var litt rart at det blødde så mye, også 4 gangen. kanskje fordi vi har vært så forsiktig de andre gangene.

det var min historie. ganske ekkelt, men vi klarte å le av det :D

så var det rett i dusjet etterpå , ahhaahhaah

hva er din historie? :)

Anonym poster: 998c1107683a3039c538e615e018bc96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blodet mitt kom helt i begynnelsen, så vi visste at det kom liksom. det ble masse blod på lakenet, gikk gjennom på madrassen, også klistret det seg litt på lår, rygg, armer. ikke verre en det.

bra dere kan le av det da. at det ikke var stor turn off

Skrevet

Jeg blødde sikkert de 5-6 første gangene jeg, men skjedde ikke noe mer spesielt enn det egentlig :)

Anonym poster: c8d3c7814a076d7f7308eb20c32e4d3e

Gjest Darthoven
Skrevet

Noen historier burde aldri fortelles..

• Liker 2
Skrevet

kan jo begynne med min, siden den er både ekkel og morsom.

vi hadde sex, for 4 gang. det har vært ganske vondt i begynnelsen alle gangene, og aller første gangen så kom det litt blod, men veldig lite.

i dag, var det 4 gangen, og vi hadde ganske hard sex, og det var mørkt.

typen ville ha meg over han, for at han skulle slikke meg. etter litt tok han meg ned, og så på meg. han så at jeg hadde blod i ansiktet, på armen, på lårene og maasse i fitten. da så jeg på han og han var full i blod på halsen. så spyttet han, og han hadde blod i munnen også.

så sånn gikk det med mitt jomfru blod.

syntes det var litt rart at det blødde så mye, også 4 gangen. kanskje fordi vi har vært så forsiktig de andre gangene.

det var min historie. ganske ekkelt, men vi klarte å le av det :D

så var det rett i dusjet etterpå , ahhaahhaah

hva er din historie? :)

Haha, jeg ler! :fnise: Hadde ingen blødninger, men jeg drev mye med hest i mine yngre dager, og mener å ha hørt at jomfruhinna kan ryke da?

Skrevet (endret)

æsj!

edit: Og bare for å ha det på det rene, jeg blødde ikke :gjeiper:

Endret av Envy
Skrevet

Haha, fy.... Jeg blødde ikke i det hele tatt, heldigvis.

Skrevet

Wow! Spesielt! Hoho! :fnise: Jeg personlig blødde ikke første gangen under sex, og heller ikke de neste gangene.

Skrevet

Begge så på da den gikk inn, og da han trakk den ut etter tre jukk, hadde han en tynn stripe blod på pikken. Romantisk, på en måte :rodmer:

Anonym poster: ce0fc2c05babdf8d4dee2f584ae2e1de

Skrevet (endret)

Hadde så vondt at jeg bet daværende kjæreste, begynte å gråte med en gang han kom og blodet havnet i dass og ikke på han. Frydens historie!

Edit: Og når jeg leste de andre her, så blødde jeg visst ikke noe betydelig. Kom litt lyserosa på papiret og dett var dett. Er tidligere turner, så kanskje den var delvis røket..

Endret av brightness

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...