AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Dagens tå-spørsmål. Over de siste ukene har jeg fått noen merkelige "kuler" på tærne (pluss en bakpå hælen), som jeg ikke aner hva er. De er ganske ømme, men gjør ikke direkte vondt, så jeg får fint til å gå og sånn. Hvis jeg tar direkte på dem "stikker" det til. De ligner litt på vannblemmer både i størrelse og "konsistens", men de er veldig røde, og det ser ikke ut som det er vann i dem. Skoene mine er ikke nye, og gnager ikke i det hele tatt, og plasseringen tilsier heller ikke at det skulle være pga sko - det virker helt tilfeldig hvor de dukker opp. Hadde akkurat samme greia i fjor vinter, og det forsvant av seg selv etter en stund. Så, er ikke bekymret, men veldig nysgjerrig og lurer på hva dette kan være. Har ikke hatt noe lignende før jeg fikk dem i fjor. Noen som har opplevd det samme, evt vet hva det er? Anonym poster: 22b888b3d19c627caf39316ee009677f
Minya Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Vorter? Liktorner (eller hvordan det nå skrives)? Små gnagsår likevel? Eller kanskje fotsopp eller lignende pga for tette sko? Jeg får fortsatt lette gnagsår av militærstøvlene mine, selv om de er tre år gamle og godt brukt, de gjør ikke veldig vondt, men det stikker litt som du sier, om jeg tar på dem. Blir ikke vannblemmer, bare røde og litt kvisehovne om du skjønner hva jeg mener.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå