besteee Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Det er en klinikk i Tallinn, Estland, som har holdt på i 17 år nå og de ønsker å utvide sitt geografiske nedslagsfelt. De er meget populære i Sverige og Finland, og nå vil de se om det kan være et marked i Norge også. Konkurranse er jo alltid bra, og kan man spare noen tusen på å få tilbud fra andre når det gjelder inngrep, så må jo det være positivt? Jeg har selv flere venninner som har brukt denne klinikken, og de er svært godt fornøyde. Ikke at dette kan etterprøves sånn uten videre, det ser jeg jo. Men går man i tanker om å rette opp noe på kroppen sin for å bedre selvfølelsen, eller fjerne skavanker som man enten alltid har hatt, eller har pådratt seg, så vil man jo gjerne ha valuta for pengene? Er leppene blitt for smale så man ser snerpete ut, eller gubben har antydet at det er som å kysse en gummistrikk, så er det mulig å gjøre noe med det. Det samme gjelder om øyelokkene henger ned foran øynene så man knapt klarer å skimte hvor man legger på maskaraen om morgenen. Da kan det være verdt å forsøke å endre på noe. Og har man såpass lite selvtillit på grunn av egen kroppsstørrelse at man ikke tør å gå inn i et treningsstudio for å faktisk gjøre noe med livet sitt, så kan kanskje fjerning av fett være det som gjør at man kommer i gang? I hvert fall såpass at man kommer seg gjennom den 70 cm smale døren til treningsstudioet. Hva om brystene er så små at man blir tatt for å være trans, eller at de er så store at man er en fare for trafikken når man beveger seg utendørs, ja så kan jo kanskje livskvaliteten endre seg til det bedre om man tar et inngrep? Så mine kjære kvinner, om dette treffer dere på ett eller annet vis, så hører jeg gjerne fra dere. Og sparer man noen tusen så kan man jo ta seg råd til å kjøpe klær som passer sitt nye jeg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå