Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når har dere gjort deres beste sydenreisekupp? Bestilt lang tid i forveien,rett før eller hopp-på-tur?

Har planer om å dra med samboeren til syden i Mars og driver å kikker på litt priser,men ble litt usikker på om jeg bør vente eller ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når har dere gjort deres beste sydenreisekupp? Bestilt lang tid i forveien,rett før eller hopp-på-tur?

Har planer om å dra med samboeren til syden i Mars og driver å kikker på litt priser,men ble litt usikker på om jeg bør vente eller ikke..

Jeg har fått gode kupp på begge deler. Hvilke priser ligger det på nå da?:)

Er det i påsken er det nok lurt å bestille tidlig:)

Skrevet

Beste kuppet vi har gjort var å kjøpe tur på nyttårssalg hos Star Tour. Da solgte de unna turer utenom skoleferien til veldig gode priser. Turen gikk i slutten av august.

Skrevet

sånn situasjon som vi er i nå. Vi vet hvilken dag vi har fri. Og bestiller noen dager før vi reiser. 70% på alt sammen lett.

Skrevet (endret)

det beste sydenkuppet jeg har gjort var vel en tur til Egypt på et nydelig all inclusive hotell for 2500 kr :) bestilte 1-2 mnd i forveien og bestemte oss på dagen da dette var et Facebook-tilbud fra Ving som gikk fort unna! ellers har jeg vært i Rhodos for 1200 kr. bestilte vel ca 1 mnd i forveien der også

Endret av maurice
Skrevet

sånn situasjon som vi er i nå. Vi vet hvilken dag vi har fri. Og bestiller noen dager før vi reiser. 70% på alt sammen lett.

Leter dere etter billetter på restplass.no da eller?

Skrevet

Betalte 1500 for fly/hotell/buss turretur hotellet (uspesifisert vel og merke) i to uker på Kreta. Bestilte da noen uker før-en måned kanskje?

I år bestilte vi litt over en måned før-kanskje to, ca 2500 for fly/hotell/buss på 4stjerners hotell på Kreta.

Begge var tilbud med Vings happy hour. Og i mai/juni

Skrevet

Leter dere etter billetter på restplass.no da eller?

Apollo

solia

restplass

startour

finn

ving

orkide

thai air

asiarooms

finair

momondo

solfaktor

Vi har sett Hilton i helgen til 10 000 kr , og vil ha det ned i 6 000 kr tur/retur m forkost rett på stranden 5 stjerners. Det får vi nok til. Vi skal bestille noen dager før vi reiser. De vil jo bare fylle opp fly og hoteller, så det er litt hjerteklapp å sitte å lete.

Man blir veldig drevet på å være sitt eget reisebyrå!

Asiarooms er billigst på hoteller i Asia, om man flyr med rutefly på egenhånd.

• Liker 1
Skrevet

Apollo

solia

restplass

startour

finn

ving

orkide

thai air

asiarooms

finair

momondo

solfaktor

Vi har sett Hilton i helgen til 10 000 kr , og vil ha det ned i 6 000 kr tur/retur m forkost rett på stranden 5 stjerners. Det får vi nok til. Vi skal bestille noen dager før vi reiser. De vil jo bare fylle opp fly og hoteller, så det er litt hjerteklapp å sitte å lete.

Man blir veldig drevet på å være sitt eget reisebyrå!

Asiarooms er billigst på hoteller i Asia, om man flyr med rutefly på egenhånd.

Så de beste tilbudene finner man selv ved å titte på flyselskapenes hjemmesider, kontra å bruke sider som Restplass.no, Momondo.no osv.? :)

Greit med slike tips, for jeg har alltid bare brukt søkemotorer for å finne flybilletter, og hostelworld.com, hotels.com osv. for å finne hotell/ungdomsherberge.

Skrevet

Så de beste tilbudene finner man selv ved å titte på flyselskapenes hjemmesider, kontra å bruke sider som Restplass.no, Momondo.no osv.? :)

Greit med slike tips, for jeg har alltid bare brukt søkemotorer for å finne flybilletter, og hostelworld.com, hotels.com osv. for å finne hotell/ungdomsherberge.

Bare hyggelig. Det er greit å bruke flyselskapene direkte, de har mer å gå på enne sine partnere vettu... Det er litt kjedelig å plotte inn alt om og om igjen, men det må man jo samme hvilken side man bruker.

Selskaper legger gjerne inn en melkerute, og tid er penger, det er det ingen tvil om. 2 mellomlandinger minst... og det er ikke bra.

Jeg er ikke så fan av charter...

Man får mer frihet og mer for pengene ved å titte selv. Man må dog ha stålkontroll på datoer, så man ikke bommer...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...