Gå til innhold

Telenor Arena (Springsteenkonserten)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er beste sitteplasser i Telenor Arena? Vil prøve å få tak i billetter i morgen. Er det best å sitte på de feltene som er nærmest scenen på siden, eller blir det for skrått? Motsatt kortside blir vel veldig langt fra scenen? Jeg vet man skal være glad om man får billett i det hele tatt til Springsteen, men hvis jeg er så heldig å få valgmuligheter så vil jeg være klar og ikke risikere å kaste bort tid på å velge felt :)

Er det vanskelig å komme med de bussene som går til arenaen?

Hvilket felt ville dere valgt her om det var fritt frem.

b7bc8e4674f6a1548325007f52944f5e.png

Anonym poster: 45971f55e22b72a6f81ae67adaab69b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest WendyClear

Jeg synes sitteplassene forran på langsiden er bra, en ser jo at de som kommer for skrått ikke er tilgjengelige. Kortsiden bak ville jeg ikke gått for (dersom det hadde vært ledig andre steder), da ender en bare opp med å se på storskjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnikenSi

Jeg klarte å få tak i biletter, tok bare de best tilgjengelige, kanskje dumt, men følt jeg hadde litt dårlig tid og pcen drev å hengte seg opp, ble langside L, noen som har erfaringer med denne plassen?:)

Uansett så er jeg glad for at jeg i det hele tatt fikk biletter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Synd, for jeg ville helt klart valgt ståplass. Lyden er ikke bra på tribunen der, men god om man står på gulvet.

De setter opp ekstrabusser fra Nationalteateret og til arenaen. Og det pleier å stå billettselgere der for å lose konsertfolka greit ut til Fornebu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnikenSi

Bilettene er ikke til meg, men til min far som er dårlig til bens, så ståplasser var aldri et alternativ :) Han er i alle fall i ekstase over å endelig kunne se idolet sitt live, så blir nok en topp opplevelse for han uansett hva.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig, fikk tak i sitteplasser nær scenen. Har tidligere bare fått sett han på Valle Hovin fra ekstremt dårlige ståplasser, og da klarer jeg ikke nyte konserten. Pleier det være sånn på Telenor Arena også at konserten starter lenge etter det som står på billetten? På Valle var jeg utslitt i ben og rygg lenge før han kom på scenen.

Anonym poster: 45971f55e22b72a6f81ae67adaab69b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...