AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Er det noen som har prøvd epilering på armene her? Jeg har laaange, svarte hår på armene, ser ut som en mann (hormonforstyrrelse), og kan ikke gå i T-skjorte uten å føle meg ekkel og få rare blikk. Vurderer å prøve epilering. Eller er voks bedre? Anonym poster: de367de1cc9431177a4411eac4ab9b53
poppy Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 (endret) * Endret 30. august 2019 av poppy
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Jeg kan absolutt anbefale epilering. Det gjøres enkelt hjemme alene når man har tid. Kan være lurt å bruke litt penger på en epilator (ikke velg den billigste du finner) om du vil at den skal være effektiv. Da sparer du tid og smerte. De første gangene er det vondt uansett, men tro det eller ei, så venner man seg til det og. Har forresten hørt noe om at det gjør vondere når amn har mensen, så ville unngått det de første gangene. Lykke til! Braun silke-ephil-serien er forresten ganske bra synes jeg (: Anonym poster: 01ff5489a6c021285938adabee3dc72e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå