Gå til innhold

Kanskje testikkelkreft :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min var hos legen i dag og ble henvist til røntgen for å sjekke om han har testikkelkreft..

Han har symptomer som at han må ofte på do, men bruker LANG tid på å få til å tisse, til tider ereksjonsproblemer, kommer veldig fort, og han har litt ubehag det nede. Beskriver det som et press en eller annen plass, er ikke helt sikker..

Kjenner jeg får vondt i magen... Håper jo at det ikke er det, og sjansen er vel liten. Han er jo ung også, bare 24.

Noen her om kjenner noen som har hatt samme mistanken? Symptomene? Hvordan gikk det? Og er testikkelkreft evt farlig, eller er det relativt enkelt å bli kvitt om det oppdages tidlig? Hva med muligheten til å få barn om det viser deg at det er det?

Krisemaksimerer litt nå, men han plages mye med symptomene og jeg blir veldig stresset når legen hadde den mistanken.. :(

Anonym poster: 7ca080ed971b4005ddbfdf82606bbdae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan dessverre ikke noe om dette, men ønsker dere lykke til og håper det går fint. Syntes forferdelig synd på deg. :(

Skrevet

Han har jo fremdeles en testikkel igjen om den må fjernes.

Testikkelkreft er lett å behandle og de fleste overlever. Ikke bekymre deg for mye.

Anonym poster: a88bacd8ae4f4bbcc8b3a17195864e44

• Liker 2
Skrevet

Testikkelkreft har gode prognoser, og det er jo ikke sikkert at det er det det er gang.

Anonym poster: 1dfd3cdeeb700f71eeefb8458d7490dd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...