Bringebærsaft Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Tenkte å ta en dagstur med strømstad-Sandefjord fergen imorgen,men i all flyttingen så har jeg rotet bort passet mitt. Er det noen som har tatt denne fergen før og går det greit med bare bank legitimasjon eller må man også ha pass? Takker for alle svar på forhånd!
Gjest badeand1 Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Trenger ikke legitimasjon i det hele tatt. 1
Adele Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 Midlertidig kontroll 3. - 12. desember pga fredprisutdelingen. Kilde: Oppland Arbeiderblad
Gjest badeand1 Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 Midlertidig kontroll 3. - 12. desember pga fredprisutdelingen. Kilde: Oppland Arbeiderblad Hva faen. Håpe TS ser dette da!
Adele Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 Hva faen. Håpe TS ser dette da! Sendt TS en privat melding på dette
Bringebærsaft Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2012 Oij! Tusen takk for svar! Bor i halden og ikke hørt eller lest noe om dette i avisene her!hmmm! Men takket og bukker for svar,så skal jeg forsette å lete etter passet mitt! <3
Adele Skrevet 6. desember 2012 #9 Skrevet 6. desember 2012 Åh.. Sett det på flere nettaviser nå. Men eneste næravisa som jeg husket navnet på i farta
Bringebærsaft Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2012 Hehe,setter iallefall stor pris på svar 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå