Gå til innhold

Lite erfaring med jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er altså en gutt på 26 som bare har et 5 måneders forhold bak meg. Dette tok slutt i juni i år. (Har fremdeles litt kjærlighetssorg).

Før det har jeg bare hatt sex med en eneste jente.

Er dette unormalt lite erfaring med jenter i en alder av 26 år?

Jeg er en sjenert gutt, så de erfaringene jeg har med jenter, da er det jentene som har tatt kontakt og initiativet med meg først.. Tyder det på at jeg bare har hatt flaks som faktisk har fått meg noe, eller at jenter faktisk ser på meg som attraktiv..?

Jeg er ikke mye på byen, og har heller ikke jentevenner og nesten ikke venner i det hele tatt. Så det blir vanskelig for meg å få meg noe.

Jeg har litt dårlig selvtillit, og føler også kanskje at jeg har veldig lite å tilby en jente, rent materielt sett. Ingen jobb, utdannelse, eier ikke eget hus, og har ikke bil. Har også noen plagsomme angstproblemer, og sliter med negative tanker.

Vil veldig gjerne ha selvtillit nok til å komme meg ut på sjekkemarkedet, om enn det bare skulle bli en one night stand.

Tips/råd?

Anonym poster: ef2b4aaa7497533dc521826ab6c8274e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei er nok ikke normalt, men er vel delvis i den samme sitasjonen selv. Det med ingen jobb gjør jo ting ganske mye vanskeligere da. Finnes kanskje et sted for å møte jenter i samme situasjon?

Anonym poster: faea0fe6869db8f18c5230e5d95344ae

Skrevet

Snakker du med noen? Eller har du vurdert det? Man kan faktisk få mye hjelp med en psykolog når man bare får ut ting!

Anonym poster: 6ef405c2826ce674ded375cf609662d4

Skrevet

Få orden på livet ditt, så blir du titusen ganger mer attraktiv. Helt sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...