Gå til innhold

ppillen microgynon

Fremhevede innlegg

Skrevet

N0en som vet om denne er gått ut av produksjon???

Anonym poster: 57b5ab5eb0df7a0368166d617d9f3673

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er en av de p-pillene som er mest etablert nå, hvordan det?

Skrevet

Jeg hentet den på apoteket i forrige uke :jepp:

Skrevet

hentet den også på apoteket forrige uke..

Skrevet

Nei, det er en av de p-pillene som er mest etablert nå, hvordan det?

Skulle hente ut pakken min i dag, hun sa microgynon var gått ut av produksjon :s

Skrevet

Skulle hente ut pakken min i dag, hun sa microgynon var gått ut av produksjon :s

det var rart.. men det er en type p-pille som er akkurat den samme bare annet navn. snakk med legen din om det.

Skrevet

Sikker på at hun ikke sa at de var tomme på lager da?

For de sender ut skriv flere år i forveien når de har planer om å avslutte produksjonen av en p-pille.

Det var jeg med på da henholdsvis Trinordiol og Trionetta gikk ut i 2009.

Tok tre år fra jeg fikk første beskjeden fra apoteket til de faktisk gikk ut.

Skrevet

Hentet mine forrige uke, fikk ingen beskjed om at de var på vei ut.

Skrevet

Jeg startet også nylig på pille, og da fikk jeg den..hadde vært rart hvis den gikk ut..

Skrevet

Jeg hentet også mine ut for en ukes tid siden, ingen sa noe om at de ikke skulle lages mere.

Kanskje apoteket (eller den ansatte) har misforstått?

Anonym poster: be93c75d7880c1f76cb735cbd5949127

Gjest Sunshine22
Skrevet

Hentet ut resept for noen uker siden jeg også, og en slik opplysning er ukjent for meg...Kanskje de ikke hadde mer på lageret?

Skrevet

Med tanke på at det er så mange av oss som bruker den, som nylig har hentet nye piller og som ikke har hørt noen ting om at den skal gå ut, vil jeg tro at TS enten misforstod, eller at damen på apoteket har misforstått en beskjed fra sjefen eller kollega.

Kanskje hun fikk beskjed om at den var utsolgt fra lager, men sa feil og trodde den var utgått?

Skrevet

Jeg vet at på Vitus apoteket her jeg bor rett og slett ikke har Microgynon, så det kan jo hende ikke alle apotekene fører den :) Men jeg hentet ut en pakke fra sykehusapoteket for bare et par dager siden!

Skrevet

Noen ganger har de problemer med leverransen, så det kan ta en tid før de får inn visse medisiner. Har iallefall opplevd det med andre typer medisiner, så det kan jo også være en grunn til at de ikke har dem.

Skrevet

Jeg vet at på Vitus apoteket her jeg bor rett og slett ikke har Microgynon, så det kan jo hende ikke alle apotekene fører den :) Men jeg hentet ut en pakke fra sykehusapoteket for bare et par dager siden!

Det kan faktisk være svaret, siden de aller fleste utsalgsteder for hvilke som helst varer pleier å si at en vare er "gått ut" når den er tatt ut av sortimentet til det aktuelle utsalgstedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...