AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Hei Har noen peiling på hva det koster å utvide en diamantring i hvitt gull? Anonym poster: b29e01b34912a35e0152d6401b0c3e9e
Ella1981 Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 I underkant av 2000 kr tenker jeg. Jeg utvidet min i gult gull og fikk beskjed om at det er noen hundrelapper billigere å utvide gult gull enn hvitt gull, og jeg betalte 1500,-.
Gjest Trappetroll Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 (endret) Vet dere hva prisen ligger på å gjøre en diamantring i hvitt gull mindre? Endret 6. desember 2012 av Trappetroll
Gjest Eld Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 Det absolutt beste er å spørre i gullsmedbutikkene, de kan gi deg skikkelig pris. De store kjedene har ofte eksternt verksted og varene må sendes vekk, men de har veiledende prisliste i butikken. Eventuelt kan du sende en mail eller spørre på facebooksiden (om butikken har det). Kommer også an på om diamantene må fjernes før reguleringen eller ikke (det er ikke ofte det må gjøres, men om det må gjøres blir det mer arbeid og derfor dyrere). Gullprisen varierer en del, og pris varierer også fra bedrift til bedrift. Det er dyrere å regulere ringer i hvittgull siden det i motsetning til gult gull må rhodineres. Det er dyrere å utvide en ring enn å gjøre den mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå