Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er veldig vanlig at gutter på din alder drømmer om det. Utrolig lett for en dame på 40 å få seg et knull med en fyr på 25.

Men de fleste damer gidder det bare en gang, for nysgjerrighetens skyld.

De fleste jakter nok på god sex heller en bekreftelse på at de er evig unge, og da gidder de ikke uerfarne 25 åringer mer enn en gang eller 2.

Gøy en gang, men så går jeg for bra sex, som en av mine exer sa en gang!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel det du kaller en godt voksen kvinne.

Å ha sex med en mann/gutt som er 15-20 år yngre enn meg er overhode ikke pirrende. Vi snakker om en guttevalp. Når du i tillegg nærmer deg alderen på mitt barn så blir det absurd.

Jeg ønsker å ha sex med en voksen mann som har erfaring og vet hva han gjør og hvem han er. Jeg er overhode ikke interessert i å lære opp noen eller å være den som må ta styringen fordi den ikke andre ikke kan, vet eller har liten erfaring.

I tillegg så tenner jeg først og fremst på det mentale plan. At du er ung i kropp og kanskje er vel så ivrig i senga er ikke det som gjør utslaget hos meg.

Anonym poster: 5d799c47cf1939e8fd60f40cef8e6e88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel det du kaller en godt voksen kvinne.

Å ha sex med en mann/gutt som er 15-20 år yngre enn meg er overhode ikke pirrende. Vi snakker om en guttevalp. Når du i tillegg nærmer deg alderen på mitt barn så blir det absurd.

Jeg ønsker å ha sex med en voksen mann som har erfaring og vet hva han gjør og hvem han er. Jeg er overhode ikke interessert i å lære opp noen eller å være den som må ta styringen fordi den ikke andre ikke kan, vet eller har liten erfaring.

I tillegg så tenner jeg først og fremst på det mentale plan. At du er ung i kropp og kanskje er vel så ivrig i senga er ikke det som gjør utslaget hos meg.

Anonym poster: 5d799c47cf1939e8fd60f40cef8e6e88

Sånn er det for meg også. (Jeg er i beg. av 40-årene.) 25-åringer er rett og slett ikke seksuelt attraktive for meg. Jeg tenner også først og fremst på det mentale plan, og overivrige 25-åringer er virkelig ikke noe jeg er interessert i. Dessuten er menn på min alder stort sett ikke mindre virile enn veldig mye yngre menn. I hvertfall ikke de som er normalt sunne og slanke. (Det er mulig det er annerledes med sånne som røyker og drikker for mye og som er overvektige og spiser usunt).

Anonym poster: 3fb6dd3f9d89ce94b69336fe500693a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei - jeg er voksen kvinne og synes dette høres interessant ut - men lurer på hvordan man skal komme i kontakt m disse yngre mennene..

Anonym poster: aef559ebb4a70281d40bdde88907327d

Anonym poster: aef559ebb4a70281d40bdde88907327d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største alderforskjellen den veien har vært 6 år. Har aldri møtt noen under det som jeg finner tiltrekkende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

For ren fysikk ? Da skal han jammen være god !

Mentalt vil vi være på helt forskjellige planeter, så det har jeg ennå til gode å se fungere hos noen.

For ordens skyld: Nei, har ikke prøvd (tilbudene har vært der). Var vel best å få med det poenget her tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke prøvd

Har du for vane å uttale deg om ting du ikke har prøvd?

Anonym poster: b4345a59639a02707944563d278ad498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Har du for vane å uttale deg om ting du ikke har prøvd?

Anonym poster: b4345a59639a02707944563d278ad498

Som de andre kvinnene som har lagt inn noe i tråden så er det kanskje bakgrunnnen for hvorfor vi ikke har funnet noen grunn til å prøve som er det mest interessante for TS.

Selv om han egentlig spør etter dem som har prøvd.

Synes det var greit å påpeke at nei, Pus har ikke prøvd en flott mann med såpass stor aldersdifferanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at det er litt tabubelagt gjør at jeg også er litt redd for hva folk sier hvis jeg hadde hatt sex med ei på 45+ når jeg selv er 26.

Det der er veldig avtennende. Da er han ikke en voksen mann som står for sine egne handlinger og valg. Hadde aldri giddet å bruke tid på sånt.

Anonym poster: e767f31ca0d64f0c13c86afd6c23b482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB i innlegg nummer ti: ja, jeg har erfaring.

Anonym poster: e767f31ca0d64f0c13c86afd6c23b482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr som er 20 år yngre enn meg er altså da en unge på 17 år, aldri i livet heller om jeg ville rørt ham.

Mhm. Sikkert... ;)

109-1w.jpg

4ab36b2b67c4c478a0906b3c71302a103a118e60_r.png

taylor-lautner-rolling-stone-photo-shoot.jpg

Anonym poster: b4345a59639a02707944563d278ad498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HankySpanky

Dra på litt "voksne" steder på byen og finn deg ei da vel, sølvrevene har en stygg tendens til å sikle på unggutter når "sjardoneiien" har fått virket en stund.

Nok av kvinner opp i årene som mer enn gjerne forsyner seg, både en og to ganger av vaniljesausen, når de får muligheten, for å si det slik ^^

Endret av HankySpanky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg 34 år, så sefølgelig tenner ikke jeg på tanken å ha sex med noen på 14 år, det er jo bare ekkelt.

Men jeg faller stort sett bare for yngre menn jeg da. Ex`n min var 5 år yngre enn meg.

Og jeg hadde et fast pule forhold med en som var 11 år yngre enn meg over en lang tid. Men noe særlig yngre enn det går ikke, for da begynner de å se mer ut som smågutter enn menn.

Og på nyåret skal jeg på date med en kjekkas som er 9 år yngre enn meg.

Anonym poster: bef60f74be206f272be5d1f21e635a47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fint falle for en som er yngre, men ikke fordi han er yngre. Men en i 20-årene er nok ganske uaktuelt for meg som er over 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...