Notisblokk Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Hei! Jeg får besøk av 7 venninner på lørdag. Vi skal prate, spise og drikke vin. Men hva kan jeg lage? Jeg har en liten leilighet, lys sofa, plass til kun 6 stk rundt bordet (sitter da tett i tett) og ikke allverdens tid til å lage maten. Vi blir nok sittende i sofaen, så kansje ikke så lurt med suppe. Jeg tenker noe enkelt som de fleste liker. Gidder ikke å lage pizza, lefsegreier og taco da det er så vanlig for oss. Tips?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Bali kyllinggryte med ris og baguetter! Anonym poster: ef6977af687d238dbc9d96ae8c78f781
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 Denne kremete pastasalaten med baguetter til! Nam! Anonym poster: 5850da7ad936cdb5fd8ccc96461ec343
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Lasagne m/salat og hvitløksbaguetter Tapas, tomatsalat, kjøttboller, kylling, scampi, aioli, oliven, brød, serranoskinke... Du kan jo også ha bresaola. Supergodt å ha det til ruccola! Gresk salat med brød Kyllingsalat Bruschetta Bakt potet med masse kryddersmør, bacon, mais.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå