Gjest brutal mann Skrevet 7. desember 2012 #161 Del Skrevet 7. desember 2012 Er vi rike, Bud? Duh... Du er GUD for pokker! Du bestemmer om du er rik du! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 7. desember 2012 #162 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg møtte min på venterommet hos tannlegen. Jeg er ferdig med ham, så du kan få`n. Han er innmari hyggelig men hater dyr og så kysser han med alt for mye spytt og tunge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 7. desember 2012 #163 Del Skrevet 7. desember 2012 Er vi rike, Bud? Hvem er "vi" og definer rik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #164 Del Skrevet 7. desember 2012 Men pen og alt det der er ikke nok. Dessuten må du vite at du lever farlig med disse gutta. Enkelte av disse gir temmelig f*** i damene de treffer. De bryr seg ikke, for de kan få seg nye damer hver uke. Sjansen for at du kun er midlertidig underholnding er absolutt til stede. En av de som jeg har spilt golf med er en slik type. Bor på et slott og har MYE. Han holder/holdt på med en bekjent av meg. Hun er hinsides glad i han. Han er både høy og veldig kjekk, men han bryr seg ikke like mye tilbake. Damer kommer og går. Men slike folk finner man da i alle samfunnsklasser! Jeg kjenner en som jobber som DJ, og er av samme ulla som mannen du beskriver. Likevel er det en vesentlig forskjell: han er overhodet ikke rik. Han er egentlig ganske kjekk, og kvinner faller (av en eller annen grunn) som fluer for ham. Likevel er det mange av disse kvinnene han ikke er interessert i, utover det å ha dem i en liten periode. Han er kjempedårlig på å kommunisere med disse kvinnene, og har nok knust hjertet til mange.. Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #165 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg møtte min på venterommet hos tannlegen. Jeg er ferdig med ham, så du kan få`n. Han er innmari hyggelig men hater dyr og så kysser han med alt for mye spytt og tunge. Ingen vil da ha en mann som ikke er glad i dyr... Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 7. desember 2012 #166 Del Skrevet 7. desember 2012 Hvem er "vi" og definer rik... Vi er oss to det. Det vil si deg, for jeg er ikke rik. Rik... Du må enten kunne pensjonere deg på dagen og likevel kunne leve resten av livet med fint hus, to biler til en mill og to måneder i syden i året, uten å redusere forbruket forøvrig. tjene minst 5 mill i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 7. desember 2012 #167 Del Skrevet 7. desember 2012 Ingen vil da ha en mann som ikke er glad i dyr... Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f Og derfor er jeg ikke med ham mere. Jeg har hund og det hele ble bare usjarmerende tilslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. desember 2012 #168 Del Skrevet 7. desember 2012 Duh... Du er GUD for pokker! Du bestemmer om du er rik du! Er Gud så veldig opptatt av en verdslig ting som penger? Forøvrig tror jeg ikke kgs Gud er Gud. Han virker altfor sympatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 7. desember 2012 #169 Del Skrevet 7. desember 2012 Er Gud så veldig opptatt av en verdslig ting som penger? Forøvrig tror jeg ikke kgs Gud er Gud. Han virker altfor sympatisk. Har du aldri møtt en katolikk? Eller en vekkelsespredikant? Det siste har du forøvrig helt rett i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. desember 2012 #170 Del Skrevet 7. desember 2012 Har du aldri møtt en katolikk? Eller en vekkelsespredikant? Det siste har du forøvrig helt rett i! Jeg tror ikke "sjefen" så noe til de pengene som ble gribbet inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2012 #171 Del Skrevet 7. desember 2012 Vi er oss to det. Det vil si deg, for jeg er ikke rik. Rik... Du må enten kunne pensjonere deg på dagen og likevel kunne leve resten av livet med fint hus, to biler til en mill og to måneder i syden i året, uten å redusere forbruket forøvrig. tjene minst 5 mill i året. Men du Gud, du trenger jo bare å si: Gi meg penger og du vil mottage penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 7. desember 2012 #172 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg tror ikke "sjefen" så noe til de pengene som ble gribbet inn? Blafsemy! Sett inn 10 000 blanke norske koner på min konto og bli tilgitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 7. desember 2012 #173 Del Skrevet 7. desember 2012 Er Gud så veldig opptatt av en verdslig ting som penger? Forøvrig tror jeg ikke kgs Gud er Gud. Han virker altfor sympatisk. En tviler?! DU SKAL BRENNE I HELVETE! (Bedre?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 7. desember 2012 #174 Del Skrevet 7. desember 2012 Men du Gud, du trenger jo bare å si: Gi meg penger og du vil mottage penger. Nja... Penger er ikke mitt å be om: Da gikk fariseerne bort, og de ble enige om at de ville fange ham i ord. De sendte disiplene sine til ham sammen med noen herodianere, og lot dem si: «Mester, vi vet at du sier det som er sant, og virkelig lærer hva som er Guds vei. Du bryr deg ikke om hva andre mener, for du tar ikke hensyn til person eller rang. Si oss da hva du mener om dette: Er det tillatt å betale skatt til keiseren eller ikke?» Men Jesus merket deres ondskap og sa: «Dere hyklere, hvorfor setter dere meg på prøve? Vis meg mynten som skatten betales med.» De rakte ham en denar, og han spurte: «Hvem er det som har sitt bilde og sitt navn her?» «Keiseren,» svarte de. Da sa han til dem: «Så gi keiseren hva keiserens er, og Gud hva Guds er.» De ble forundret over dette svaret og gikk sin vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. desember 2012 #175 Del Skrevet 7. desember 2012 En tviler?! DU SKAL BRENNE I HELVETE! (Bedre?) Utslett noen byer, og lag orntli syndeflod, så skal jeg begynne å tro på superkreftene dine. (Virkelig kult hadde det vært om du terraformet månen, men det er kanskje litt sånn nymotens?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #176 Del Skrevet 7. desember 2012 Duh... Du er GUD for pokker! Du bestemmer om du er rik du! Hvem er "vi" og definer rik... Vi er oss to det. Det vil si deg, for jeg er ikke rik. Rik... Du må enten kunne pensjonere deg på dagen og likevel kunne leve resten av livet med fint hus, to biler til en mill og to måneder i syden i året, uten å redusere forbruket forøvrig. tjene minst 5 mill i året. Er Gud så veldig opptatt av en verdslig ting som penger? Forøvrig tror jeg ikke kgs Gud er Gud. Han virker altfor sympatisk. Har du aldri møtt en katolikk? Eller en vekkelsespredikant? Det siste har du forøvrig helt rett i! Jeg tror ikke "sjefen" så noe til de pengene som ble gribbet inn? Men du Gud, du trenger jo bare å si: Gi meg penger og du vil mottage penger. Blafsemy! Sett inn 10 000 blanke norske koner på min konto og bli tilgitt! En tviler?! DU SKAL BRENNE I HELVETE! (Bedre?) Utslett noen byer, og lag orntli syndeflod, så skal jeg begynne å tro på superkreftene dine. (Virkelig kult hadde det vært om du terraformet månen, men det er kanskje litt sånn nymotens?) Dette er litt off topic eller? Dere kan jo starte å sende hverandre PMer eller lage en ny tråd dersom dette er så interessant. Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 7. desember 2012 #177 Del Skrevet 7. desember 2012 Dette er litt off topic eller? Dere kan jo starte å sende hverandre PMer eller lage en ny tråd dersom dette er så interessant. Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f Relax'n Michael Jackson. Denne tråden er jo bare full av tøv uansett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 7. desember 2012 #178 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) - og dessuten var det en meget underholdene liten tur ut på et sidespor. Skjønt... sidespor og sidespor... Nå har vel ikke TS prøvd det religiøse alternativet... "Bed, så skal eder gis" - om jeg husker helt ordrett.. Og jeg tror jammen det vil gi bedre sannsynlghet for gevinst enn de tidligere diskuterte fremgangsmåter (som forøvrig også er arbeidskrevende i en helt annen grad en oppriktige bønner). Endret 7. desember 2012 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. desember 2012 #179 Del Skrevet 7. desember 2012 - og dessuten var det en meget underholdene liten tur ut på et sidespor. Skjønt... sidespor og sidespor... Nå har vel ikke TS prøvd det religiøse alternativet... "Bed, så skal eder gis" - om jeg husker helt ordrett.. Og jeg tror jammen det vil gi bedre sannsynlghet for gevinst enn de tidligere diskuterte fremgangsmåter (som forøvrig også er arbeidskrevende i en helt annen grad en oppriktige bønner). Så... du sier ts burde finne seg en steinrik prestesønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip3 Skrevet 7. desember 2012 #180 Del Skrevet 7. desember 2012 Men pen og alt det der er ikke nok. Dessuten må du vite at du lever farlig med disse gutta. Enkelte av disse gir temmelig f*** i damene de treffer. De bryr seg ikke, for de kan få seg nye damer hver uke. Sjansen for at du kun er midlertidig underholnding er absolutt til stede. En av de som jeg har spilt golf med er en slik type. Bor på et slott og har MYE. Han holder/holdt på med en bekjent av meg. Hun er hinsides glad i han. Han er både høy og veldig kjekk, men han bryr seg ikke like mye tilbake. Damer kommer og går. Svigerforeldrene er ofte jævlige. De lar ingen hvem som helst vandre inn, og det kan de godt fortelle deg uttrykkelig. Alle er golddiggers i deres øyne. Alle damene de dater og har som kjærester er bare ute etter deres penger og/eller arv. Så ikke forvent en særlig varm velkomst. Foreldrene er ikke født i går og er vitterlig klar over hva slags aktivum som besittes. Dama er heller ikke dum. Det nytter ikke å late som du ikke ser verdiene. For å eie 9 eiendommer og kunstsamling til 15-20 millioner uten lån må man nødvendigvis ha penger, hvis ikke ville man ikke hatt alt dette. I den aldersgruppen du etterspør er majoriteten arvinger. Noen har fått forskudd på arv, mens andre venter og lever på aksjefond i mellomtiden. Andelen som har jobbet for pengene er liten. Men at man er arving til større eller mindre formuer betyr ikke at man er evneveik. Mange studerer eller er i full jobb i familiens firmaer/konserner. Andre går egne veier for å skape noe på egenhånd. Og andre igjen gjør ikke annet enn å reise og leve livets glade dager til kontoen er tom. Ikke bli needy. Ikke vis at du hungrer etter penger. Ikke krev Range Rover og leilighet på Frogner for 9 mill. Prøv å virk fornøyd som du er. Hvem vet, kanskje du til og med kommer til å elske han oppriktig? De som ikke bryr seg om penger jobber for å bli god nok for han. Vise at de er verdt tiden, og er oppriktig glade i vedkommende. De gjør alt for å nå opp til han. De som bryr seg om penger gjør ikke det. De tror at det er nok med å være deilig, gi han bj's morgen og kveld, samt smile pent. Bah! Du vil finne likre mange drittsekker som kule og chill menn innen denne sosiale klassen som ellers i befolkningen, så det må man leve med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå