Alice123 Skrevet 6. desember 2012 #141 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Jeg gjentar meg selv: Ok, for å kapre en slik en riking av god familie, så måman være vakker (ikke digg, ikke pen, men regelrett vakker). Ha en blennende personlighet, være intelligent, ha god utdannelse, sofistikert. Ut i fra det jeg leser av deg her, TS, er det ikke så mange av disse kvalitetene du har. Du er sikkert en søt og trivelig jente, med et godt hjerte og alt det der. Men ut i fra det du skriver, så virker du ikke sofistikert eller er over snittet intelligent. Det ser heller ikke ut til at du har en blennende personlighet (siden du i utgangspunktet lurer på hvordan du kan gifte deg rik). Jeg vet ikke hvordan du ser ut, men det er ytterst få som er klassiske skjønnheter. Edit: Dette innlegget er ikke stygt ment. Men jeg tror du bør sikte lavere. Sikt deg heller inn på (norsk) øvre middelklasse. Endret 6. desember 2012 av Alice123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jovia Skrevet 6. desember 2012 #142 Del Skrevet 6. desember 2012 Man trenger ikke å være vakker for å gifte seg rik, man må bare ta en mann som er mindre attraktiv ellers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 6. desember 2012 #143 Del Skrevet 6. desember 2012 Man trenger ikke å være vakker for å gifte seg rik, man må bare ta en mann som er mindre attraktiv ellers. Tråden sporet over til britisk og fransk overklasse. Jeg tror ikke Lord Basil Von Chnauder tar til takke med Jeanette fra Tveita som jobber nattevakt på Statoil, uansett hvor stygg han måtte være. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 6. desember 2012 #144 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Jeg gjentar meg selv: Ok, for å kapre en slik en riking av god familie, så måman være vakker (ikke digg, ikke pen, men regelrett vakker). Ha en blennende personlighet, være intelligent, ha god utdannelse, sofistikert. Ut i fra det jeg leser av deg her, TS, er det ikke så mange av disse kvalitetene du har. Du er sikkert en søt og trivelig jente, med et godt hjerte og alt det der. Men ut i fra det du skriver, så virker du ikke sofistikert eller er over snittet intelligent. Det ser heller ikke ut til at du har en blennende personlighet (siden du i utgangspunktet lurer på hvordan du kan gifte deg rik). Jeg vet ikke hvordan du ser ut, men det er ytterst få som er klassiske skjønnheter. Edit: Dette innlegget er ikke stygt ment. Men jeg tror du bør sikte lavere. Sikt deg heller inn på (norsk) øvre middelklasse. Hvor tar du det fra? Hollywoodfruene er et veldig godt eksempel på at man ikke behøver å være blendende vakker for å gifte seg rik Edit: Jeg tror det finnes en mellomting mellom Adriana Lima, og nattevakten på Statoil, Alice. Sikker spurt før, men jeg har ikke veldig lyst til å lese gjennom hele tråden akkurat nå, men kan jeg spørre hvorfor det er så viktig for deg å finne en riking, TS? Endret 6. desember 2012 av -Alva- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jovia Skrevet 6. desember 2012 #145 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvor tar du det fra? Hollywoodfruene er et veldig godt eksempel på at man ikke behøver å være blendende vakker for å gifte seg rik Og et enda bedre eksempel på at man ikke trenger å være smart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 6. desember 2012 #146 Del Skrevet 6. desember 2012 Og et enda bedre eksempel på at man ikke trenger å være smart. Ha ha, ikke minst!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #147 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg gjentar meg selv: Ok, for å kapre en slik en riking av god familie, så måman være vakker (ikke digg, ikke pen, men regelrett vakker). Ha en blennende personlighet, være intelligent, ha god utdannelse, sofistikert. Ut i fra det jeg leser av deg her, TS, er det ikke så mange av disse kvalitetene du har. Du er sikkert en søt og trivelig jente, med et godt hjerte og alt det der. Men ut i fra det du skriver, så virker du ikke sofistikert eller er over snittet intelligent. Det ser heller ikke ut til at du har en blennende personlighet (siden du i utgangspunktet lurer på hvordan du kan gifte deg rik). eg vet ikke hvordan du ser ut, men det er ytterst få som er klassiske skjønnheter. Tja, jeg vil si jeg fremstår sofistikert i hvert fall. Mange har, tro det eller ei, fortalt meg at jeg er sofistikert. Sannsynligvis har dette med klesstil, ordbruk og oppførsel å gjøre. Jeg er høflig og har en klassisk klesstil (men jeg kler meg ikke kjerring altså, høhø). I tillegg er jeg absolutt ikke lett på tråden, jeg har f.eks. bare "vært med" to gutter hele livet mitt. Dersom du kommer og ser i bokhyllen min, vil du ikke finne bøker som Fifty Shades of Grey ol, og jeg vil si jeg har relativt god sans for kultur mm. Husk på at jeg skriver alt dette fra en anonoym bruker på et nettforum hvor min uanonyme bruker også er relativt anonym - altså er det ikke disse sidene jeg viser av meg selv når jeg ikke sitter bak skjermen. Det med "blennende personlighet" er altså, i mine øyne, litt irrelevant med tanke på at du nok hadde fått et helt annet bilde av meg dersom du hadde møtt meg i virkeligheten. På videregående var jeg elev ved Oslo Katedralskole, som regnes som landets beste videregående skole. Jeg fikk bra karakterer, jeg tror jeg gikk ut med 5,3 i snitt (da er ikke tilleggspoengene regnet med). Dette gjør meg kanskje ikke automatisk intelligent, men jeg er i hvertfall smart og jeg tar ting lett. Det med skjønnhet. Vel, jeg er ikke en typisk "deilig" eller "søt" person, men heller pen. Jeg tenker at vakker er å være pen, i tillegg til en svært mild og god personlighet. Det med personlighet er vanskelig å dømme selv, men jeg er en over snittet pen jente. Faktisk har flere fortalt meg at jeg er den peneste de vet om (altså den peneste de kjenner, kjendise ol teller selvsagt ikke:-P). Og det vet jeg flere av disse menneskene ikke ville sagt dersom de ikke mente det. (Og det er ikke mamma altså hah) Uansett, vet ikke helt hva jeg får ut av å sitte her og forsvare meg selv, da. Så ja. Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 6. desember 2012 #148 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvor tar du det fra? Hollywoodfruene er et veldig godt eksempel på at man ikke behøver å være blendende vakker for å gifte seg rik Edit: Jeg tror det finnes en mellomting mellom Adriana Lima, og nattevakten på Statoil, Alice. Sikker spurt før, men jeg har ikke veldig lyst til å lese gjennom hele tråden akkurat nå, men kan jeg spørre hvorfor det er så viktig for deg å finne en riking, TS? Når vi snakker om Hollywoodfruer, så snakker vi jo nesten om japper. Tråden begynte å dreie seg om familier som har hatt penger tilbake til middelalderen. Britisk og fransk overklasse, jaktslott i Skottland og jeg vet ikke hva. Det ER forskjell på det britiske kongehuset og Paul Anka. Selvfølgelig kan TS sikkert finne seg en jappe eller tilsvarende, men en greve fra kontinentet er kanskje å sikte høyt? Når jeg snakket om utdannelse, var det forøvrig ikke videregående skole jeg snakket om. Men jeg tror nok jeg og TS snakker forbi hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 6. desember 2012 #149 Del Skrevet 6. desember 2012 Hva mener du med plettfri på markedet? Jaja, selvsagt gjelder holdningene mine til utroskap for begge parter! Men er det ikke mer en myte at svært rike ektepar er mer utro enn andre..? Det fins vel ingen statistikk over det, liksom? Dessuten, det med at familien min er "vanlig": Hertuginne Kate sin mor er/var jo flyvertinne! Og hun skal bli dronning en vakker dag, så da kan vel ikke normene være så mosegrodd at velstående ikke kan ta til takke med (øvre) middelklasse? Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f Plettfri er akkurat det. Uten en plett. Du har ikke ONS, punktum. Intet utagerende liv med nytt ligg hver helg. Shit sticks, darling. Rike mennesker har flere muligheter. Mange flere muligheter. Dermed øker sannsynligheten for at små feil kan komme til å skje. Dette da det er mange pene unge damer som gjerne vil prøve å få ha sex med ham. Noen er upåvirkelige, andre er ikke like upåvirkelige. *host* Ingeniør og sykepleier fra aldleles normal og skikkelig Norsk familie er nok desverre ikke øvre middelkasse er jeg redd. Det betyr ikke at det er noe galt med hverken ingeniører eller sykepleiere, og den combo'en er også svært vanlig Med mindre de selv ble født inn i en øvre middelklasse familie da. Et bra tips nå er å gi gass på utdannelsen din, og bare være åpen for de menn som liker deg. Jeg føler det nærmest påkrevet å minne om at det er så utrolig mange flotte menn der ute som skjler seg litt bak beskjedeheten sin Med helt normale inntekter, men helt normale gode verdier, med gode tenkende hjerner. Noen du kan leke og le med. Jeg ville tittet der jeg.... for det er der mye av det virkelige gullet befinner seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #150 Del Skrevet 6. desember 2012 Når jeg snakket om utdannelse, var det forøvrig ikke videregående skole jeg snakket om. Men jeg tror nok jeg og TS snakker forbi hverandre. Neida, det er jeg klar over. Jeg ville bare avklare at jeg ikke er en jente som fikk 2 i alle fag på helse- og sosialfagslinjen. Jeg studere, som tidligere nevnt, nå arkitektur ved NTNU. Dette regnes som en god utdannelse vil jeg si. Den er femårig og snittet for å komme inn er høyt, i tillegg til at det er NTNU det er snakk om, og ikke Norges kreative fagskole. Heh. Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #151 Del Skrevet 6. desember 2012 Plettfri er akkurat det. Uten en plett. Du har ikke ONS, punktum. Intet utagerende liv med nytt ligg hver helg. Shit sticks, darling. Rike mennesker har flere muligheter. Mange flere muligheter. Dermed øker sannsynligheten for at små feil kan komme til å skje. Dette da det er mange pene unge damer som gjerne vil prøve å få ha sex med ham. Noen er upåvirkelige, andre er ikke like upåvirkelige. *host* Ingeniør og sykepleier fra aldleles normal og skikkelig Norsk familie er nok desverre ikke øvre middelkasse er jeg redd. Det betyr ikke at det er noe galt med hverken ingeniører eller sykepleiere, og den combo'en er også svært vanlig Med mindre de selv ble født inn i en øvre middelklasse familie da. Et bra tips nå er å gi gass på utdannelsen din, og bare være åpen for de menn som liker deg. Jeg føler det nærmest påkrevet å minne om at det er så utrolig mange flotte menn der ute som skjler seg litt bak beskjedeheten sin Med helt normale inntekter, men helt normale gode verdier, med gode tenkende hjerner. Noen du kan leke og le med. Jeg ville tittet der jeg.... for det er der mye av det virkelige gullet befinner seg. Jeg vil nok ikke ha noen problemer angående det å være plettfri på markedet. Hehe, neida, jeg er klar over at jeg tok litt hardt i da jeg sa øvre middelklasse, men de tjener da godt over millionen i det minste! Så dersom man kutter ut "øvre".. Dessuten eier mine besteforeldre på farssiden en god del eiendommer og lignende. Godt poeng det siste der. Sånn egentlig. Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 6. desember 2012 #152 Del Skrevet 6. desember 2012 Neida, det er jeg klar over. Jeg ville bare avklare at jeg ikke er en jente som fikk 2 i alle fag på helse- og sosialfagslinjen. Jeg studere, som tidligere nevnt, nå arkitektur ved NTNU. Dette regnes som en god utdannelse vil jeg si. Den er femårig og snittet for å komme inn er høyt, i tillegg til at det er NTNU det er snakk om, og ikke Norges kreative fagskole. Heh. Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f Det er sant, NTNU er en bra skole. Det ligger vel på 16 plass i Europa eller tilsvarende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 6. desember 2012 #153 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Men pen og alt det der er ikke nok. Dessuten må du vite at du lever farlig med disse gutta. Enkelte av disse gir temmelig f*** i damene de treffer. De bryr seg ikke, for de kan få seg nye damer hver uke. Sjansen for at du kun er midlertidig underholnding er absolutt til stede. En av de som jeg har spilt golf med er en slik type. Bor på et slott og har MYE. Han holder/holdt på med en bekjent av meg. Hun er hinsides glad i han. Han er både høy og veldig kjekk, men han bryr seg ikke like mye tilbake. Damer kommer og går. Svigerforeldrene er ofte jævlige. De lar ingen hvem som helst vandre inn, og det kan de godt fortelle deg uttrykkelig. Alle er golddiggers i deres øyne. Alle damene de dater og har som kjærester er bare ute etter deres penger og/eller arv. Så ikke forvent en særlig varm velkomst. Foreldrene er ikke født i går og er vitterlig klar over hva slags aktivum som besittes. Dama er heller ikke dum. Det nytter ikke å late som du ikke ser verdiene. For å eie 9 eiendommer og kunstsamling til 15-20 millioner uten lån må man nødvendigvis ha penger, hvis ikke ville man ikke hatt alt dette. I den aldersgruppen du etterspør er majoriteten arvinger. Noen har fått forskudd på arv, mens andre venter og lever på aksjefond i mellomtiden. Andelen som har jobbet for pengene er liten. Men at man er arving til større eller mindre formuer betyr ikke at man er evneveik. Mange studerer eller er i full jobb i familiens firmaer/konserner. Andre går egne veier for å skape noe på egenhånd. Og andre igjen gjør ikke annet enn å reise og leve livets glade dager til kontoen er tom. Ikke bli needy. Ikke vis at du hungrer etter penger. Ikke krev Range Rover og leilighet på Frogner for 9 mill. Prøv å virk fornøyd som du er. Hvem vet, kanskje du til og med kommer til å elske han oppriktig? De som ikke bryr seg om penger jobber for å bli god nok for han. Vise at de er verdt tiden, og er oppriktig glade i vedkommende. De gjør alt for å nå opp til han. De som bryr seg om penger gjør ikke det. De tror at det er nok med å være deilig, gi han bj's morgen og kveld, samt smile pent. Bah! Endret 6. desember 2012 av Pene sko... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. desember 2012 #154 Del Skrevet 6. desember 2012 IKKE på kvinneguiden Korrekt, her er det bare fattigluser og gærninger! (Where can I find a filthy rich mama?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2012 #155 Del Skrevet 6. desember 2012 En sånn der "trust fund" typer er ikke greia å ende opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #156 Del Skrevet 6. desember 2012 Kan jeg spørre om HVOR rike vi snakker om her? Holder på med en fyr som visstnok tjener oppunder 2 mill i året, selv tjener jeg litt under halvparten. Jeg er akkurat passe smart, ikke blendende vakker, men jeg sto nok ikke langt bak i køen da utseende ble utdelt. Jeg er ikke nødvendigvis ute etter en som driter penger, men jeg vil at han skal være like opptatt av utdannelse, jobb og karriere som jeg er selv... Anonym poster: 3de87551b7725a9e8ea3dfe7f8401e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 6. desember 2012 #157 Del Skrevet 6. desember 2012 En sånn der "trust fund" typer er ikke greia å ende opp med. Kanskje om hun heter Paris Hilton. Hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #158 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg er glad jeg ikke er så opptatt av penger. Nok og litt til holder i massevis for meg. Jeg går turer skogen, fisker, henger med venner og familie, dyrker interessene mine osv. Hvorfor ønske seg mer? Senk kravene å bli mer tilfreds. Sannsynligheten for å bli rik er uansett lav for de fleste av oss. Anonym poster: 756bdd59c67d39654ddf319045d9035a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 6. desember 2012 #159 Del Skrevet 6. desember 2012 Ikke? Er vi rike, Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 7. desember 2012 #160 Del Skrevet 7. desember 2012 Med helt normale inntekter, men helt normale gode verdier, med gode tenkende hjerner. Noen du kan leke og le med. Jeg ville tittet der jeg.... for det er der mye av det virkelige gullet befinner seg. Men har disse feriebolig i Nice og Monaco? Tilbringer de påsken i Karibien der de øyhopper i eget fly? Hva skal en med menn som ikke kan tilby helikopter ut til Yacht'en? Sånn er det vel å være TS tipper jeg... Så får vi andre som blir harmoniske mennesker av å omgås andre empatiutviklede individer grave etter gull alene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå