Pene sko... Skrevet 5. desember 2012 #101 Del Skrevet 5. desember 2012 Heyhey gunfreak, villig til å strekke meg langt for halve kåken, men går vel an å prute litt tpå sexkravet? Hah! Still deg bakerst i køen, Summers. Gunnern er min. I love you long time. Me do whatever you want, WHATEVER YOU WANT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 5. desember 2012 #102 Del Skrevet 5. desember 2012 Hah! Still deg bakerst i køen, Summers. Gunnern er min. I love you long time. Me do whatever you want, WHATEVER YOU WANT. Budrunde i stedet for pruting, dette lover godt for gunfreak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #103 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg er på jakt etter en rik mann, gjerne i 25-35 årsalderen. Jeg er selv 24, og studerer arkitektur - jeg skal altså bli arkitekt en vakker dag. Jeg er slank, litt høy og (i følge mange) svært pen. Uansett, hvor finner jeg disse mennene? Hvordan går man frem for å få dem? Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f Jeg er nok for ung for deg, jeg er riktig nok bare 23. Stammer fra dansk adel. Jeg betegnes også som svært pen, og er gjennomsnitts høy. Tjener så langt bare 900k i året. Liker høye kvinner. Anonym poster: 1c52c934838609bc0a1ea83b8c371a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 5. desember 2012 #104 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg er ikke ute etter rike menn internasjonalt sett da. Jeg vil bare ha en mann som er det jeg vil kalle rik, altså mer enn 20 mill i formue. Når det er sagt, er jeg veldig glad i briter. Så kan gjerne tenke meg en velstående londoner. Å, tenk å bo i London i dette huset: http://www.foxtons.c...mit_type=search Mangler bare 50 millioner, liksom.. Han kan gjerne gå på jobb i dress, ha litt makt og mye klasse. Apropos klasse: familien bør også ha klasse. Men han må ikke være veldig selvgod, bare ha god selvfølelse og selvtillit. Også må han være veldig snill da! Litt av et puslespill dette.. Vel, det er lov å drømme. -TS Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f Det du trenger er en god psykolog. Du mangler jo mer ryggrad enn tøydukke Anna. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 5. desember 2012 #105 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg er nok for ung for deg, jeg er riktig nok bare 23. Stammer fra dansk adel. Jeg betegnes også som svært pen, og er gjennomsnitts høy. Tjener så langt bare 900k i året. Liker høye kvinner. Anonym poster: 1c52c934838609bc0a1ea83b8c371a2a Hva driver du med siden du tjener 900k? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 5. desember 2012 #106 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Det du trenger er en god psykolog. Du mangler jo mer ryggrad enn tøydukke Anna. Du har jo dame uansett så hva er så gale? Endret 5. desember 2012 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 5. desember 2012 #107 Del Skrevet 5. desember 2012 Du har jo dame uansett så hva er så gale? Og? Det var ikke ment som noe sjekketriks akuratt Bare flaks at jeg har dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 5. desember 2012 #108 Del Skrevet 5. desember 2012 Og? Det var ikke ment som noe sjekketriks akuratt Bare flaks at jeg har dame. Var ikke helt seriøst ment, er bare at når man klager over andres krav så er man ofte singel og mangler de kravene selv. Men kan ikke tro at en som er så morsom som deg slet med å få dame. *Dagens smiger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #109 Del Skrevet 5. desember 2012 Hverken klær eller biler betyr at man nødvendigvis er rik på noen måte. Jeg er interessert i mote og prioriterer litt annerledes enn andre på det feltet. Følgelig liker jeg å følge min pene klesstil. Rik er jeg absolutt ikke. Mine foreldre der i mot er det noen vil kalle velstående, men jeg personlig har i grunnen nok med meg selv rent økonomisk. Jeg liker bare å kle meg pent og se velstelt ut. En kar jeg så vidt ble kjent med brukte alle sparepengene sine på en nyere Ferrari. Han var ikke rik. Han ville bare leve ut en av sine interesser. Nå snakker jeg om å treffe de som har litt klasse som jeg tenkte tråd-starter refererte til. Noen som heller velger en Porsche GT3RS 4.0, istedet for en flashy Ferrari. Velger en diskre Patek Phillipe klokke, dress fra Norton & Sons og Crockett & Jones Oxfords. Har leillighet i byen og et landsted hvor Porschen bor i en ombygd låve. Anonym poster: 9850dcfc776b517cb020c89b8efa5a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 5. desember 2012 #110 Del Skrevet 5. desember 2012 Budrunde i stedet for pruting, dette lover godt for gunfreak. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 5. desember 2012 #111 Del Skrevet 5. desember 2012 Var ikke helt seriøst ment, er bare at når man klager over andres krav så er man ofte singel og mangler de kravene selv. Men kan ikke tro at en som er så morsom som deg slet med å få dame. *Dagens smiger* Stop it...du ass..kniis. Om du ikke var ironisk så takker jeg for den! Jeg klager på andre menns vegne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonkelrolf Skrevet 5. desember 2012 #112 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg er på jakt etter en rik mann, gjerne i 25-35 årsalderen. Jeg er selv 24, og studerer arkitektur - jeg skal altså bli arkitekt en vakker dag. Jeg er slank, litt høy og (i følge mange) svært pen. Uansett, hvor finner jeg disse mennene? Hvordan går man frem for å få dem? Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f Forbanna golddigger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #113 Del Skrevet 5. desember 2012 Forbanna golddigger. Klarer ikke kravene? Anonym poster: 9850dcfc776b517cb020c89b8efa5a9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjonkelrolf Skrevet 5. desember 2012 #114 Del Skrevet 5. desember 2012 Klarer ikke kravene? Hvilke krav? Og ikke pokker om jeg ville hatt et sånt kvinnfolk, golddiggers er turn-off. Uansett hvor pene de måtte være vil de fremdeles være stygge i mine øyne, grunnet en råtten personlighet. Det blir å sammenligne med avføring man pakker inn i glanspapir. Det ser bra ut utenpå, men inni er det bare dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 5. desember 2012 #115 Del Skrevet 5. desember 2012 Nå snakker jeg om å treffe de som har litt klasse som jeg tenkte tråd-starter refererte til. Noen som heller velger en Porsche GT3RS 4.0, istedet for en flashy Ferrari. Velger en diskre Patek Phillipe klokke, dress fra Norton & Sons og Crockett & Jones Oxfords. Har leillighet i byen og et landsted hvor Porschen bor i en ombygd låve. Anonym poster: 9850dcfc776b517cb020c89b8efa5a9e Hva med de som velger GT2 da? Er de flashy eller whitetrash? Er det stor forskjell på de som velger Gallardo eller Aventador? Synes du burde være litt mer detaljert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 5. desember 2012 #116 Del Skrevet 5. desember 2012 Får man mer damer om man har Toyota Avensis 2,2 D-cat fremfor en Avensis 2 liter bensin? Riktignok omtrent samme antall hestekrefter, men dieselen er jo litt mer raffinert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 5. desember 2012 #117 Del Skrevet 5. desember 2012 Hva med de som velger GT2 da? Er de flashy eller whitetrash? Er det stor forskjell på de som velger Gallardo eller Aventador? Synes du burde være litt mer detaljert. Innimellom er du dagens mann, Darthoven ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #118 Del Skrevet 5. desember 2012 Hva med de som velger GT2 da? Er de flashy eller whitetrash? Er det stor forskjell på de som velger Gallardo eller Aventador? Synes du burde være litt mer detaljert. Nei, man havner i samme bås som en som ville kjøpt GT3RS`en. Det går litt på om en ville ha NA eller Turbo (Live your life by the quarter mile)........... Wink Wink Anonym poster: 9850dcfc776b517cb020c89b8efa5a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 5. desember 2012 #119 Del Skrevet 5. desember 2012 Kunst. Kunst er veldig lite harry. De som driver med kunst er som oftest smarte og reflekterte, i tillegg til å ha god råd. Fordummende utsagn. Kunst i den klassen du snakker om blir ikke kjøpt av kunstinteresserte, det blir kjøpt av den lille gruppen som har råd. Blant disse finnes det naturlig nok både reflekterte og mindre reflekterte individer. Mener du man per def. er smart hvis man klarer å gulpe opp noen kvasiintellektuelle tolkninger av Munch eller Rembrandt? At kunst kan være harry er det ingen tvil om. Klovnene til Marianne Aulie er et godt eksempel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 6. desember 2012 #120 Del Skrevet 6. desember 2012 faen også!!! kom igjen alle bitre menn hvor er dere hen når jeg trenger dere?????????? kan noen FOR GUDS SKYLD sende dem en PM og fortelle at de MÅ komme med sine viktige bidrag sånn at jeg kan vinne veddemålet jeg har mot....ehm....meg selv? :bond: Faen assa, alle damer er goldiggere, er umulig å få seg no uten sixpack, 10 mill på konto og 195 cm på strømpelesten, fuck verden! Fornøyd? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå