Gjest Darthoven Skrevet 5. desember 2012 #61 Del Skrevet 5. desember 2012 Du får trøste deg med at skilsmisse er dyrere for oss med penger. Anonym poster: 27d27a1e044fec9ca32205032b696bff Jepp! Eneste kjerringa hadde fått her er campingstolen og en strak høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #62 Del Skrevet 5. desember 2012 Ganske uenig. Det er mye mer tak i nyrike, enn de som har arvet penger i generasjoner. Nyrike er som regel mer omgjengelige og omgås gjerne normale folk i alle typer jobber. De som har hatt sjukt med penger i generasjoner er jo alltid så fisefine på det, og ofte snobbete og nedlatende mot folk uten utdannelse og i vanlige jobber. Da har jeg mer sansen for nyrike som kjører rundt i ferrari, men gjerne kan stoppe på esso for å kjøpe en hamburger. Ja, men kanskje ikke så gøy å være sammen med en som jobber 60+ timer i uka og konstant på reisefot heller. Anonym poster: 27d27a1e044fec9ca32205032b696bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #63 Del Skrevet 5. desember 2012 Kunstauksjoner. Der finner man en høy konsentrasjon av de som har penger. Munch-auskjoner er bra. Du skal ha god råd for å kjøpe dyr kunst fremfor å bruke dem på en flashy bil slik unge japper ofte gjør. Her møter du folk som har hatt penger i en mannsalder eller gjennom flere generasjoner. Grev Wedel og Blomqvist, og Kaare Berntsen. Alternativt Sotheby's eller Christie's om du vil ha playboys i internasjonal størrelse. Vestkanten har begge deler. Ironisk nok er de fleste jeg kjenner som er mer eller mindre rike bosatt på østkanten eller i distriktsnorge. Leter du nøye i distriktsnorge kan du få et slott med på kjøpet. Motevisninger er også et fint sted. Der dukker det stadig opp noen. Hvem som er flashy og ikke så flashy betyr lite. Det finnes de som er flashy og har jævlig mye, og det finnes de som er det samme, men som har lite. Oldmoney kan være flashy og newmoney kan være flashy. Hipp som happ. Skattelister er ikke nødvendigvis så veldig riktige bestandig heller. Kjenner de som står oppført med beskjedne 10 millioner, selv om den reelle uttømmende formuen kan ganges med 4-5. Kapital har stadig artikler om dette i sitt blad. Flere av de som står på deres topplister over reelle formuer står oppført med relativt beskjedne formuer på skattelistene. På en annen side er det jo nok av de med svære giganthytter i Hemsedal og kjører Porsche Cayenne som er beheftet med pant. Ikke skue hunden på hårene er også viktig. En kamerat av meg ser ut som en slabbedask. han kler seg dyrt, men på en veldig ungdommelig måte. Ingen ville noensinne trodd at han var god for flere titalls millioner ved første øyekast. På en annen side har jeg også bekjente som stinker overklasse i lang vei. Golf? Tja, tjo. Jeg vil ikke si det nødvendigvis. Men hvorfor viktigheten av å ha en rik/velstående mann, TS? Takk for gode innspill, Pene sko... : ) Jeg øsnker en velstående mann fordi det, i mine øyne, er tiltrekkende med velstående menn. I tillegg har jeg en drøm om en vakker byleilighet, og kan ikke kjøpe det alene før etter hardsparing i tretti år. Det er bare noe med det, på samme måte som noen har en greie for rødhårede. Du kan prøve deg på min, han har 20 millioner på bok og tjener et-par millioner i året. Nei, vent.... Han foretrekker oppegående, selvstendige karrierekvinner som ikke vil leve på mannen. Anonym poster: 41175202ea7e5f66af3b1b121c6cc3a8 Jeg vil si jeg virker oppegående og selvstendig. Dersom mine venner og bekjente visste jeg sto bak denne tråden, ville de nok alle blitt overrakset! Jeg har alltid vært interessert i fagene på skolen og fått gode karakterer. Jeg er interessert i politikk, i tillegg til at jeg følger med på nyheter og holder meg generelt oppdatert. Det å lese Se og Hør kunne aldri falt meg inn. Dessuten holder jeg på å ta en solid, femårig utdannelse, så jeg er ikke "avhengig" av noen. Poenget er: jeg fremstår ikke som en gold-digger, og ingen mann vil noen gang finne det ut. TS, hvor rik må fyren være? Tja, helst ikke mindre enn 20 millioner i formue. Sign up på et bilforum som omhandler litt mer eksluisve biler f.eks http://forums.rennlist.com/ Finn ut når de tar klubb turer til Spa eller lignende og møt opp... eller på VIP opplegg rundt F1. Anonym poster: 9850dcfc776b517cb020c89b8efa5a9e Takk for tipset, men tror ikke folk jeg har i siktet henger henger på bilforum. Aldri si aldri, men jeg har på følelsen at det er mange harry bilentusiaster uten penger der... - TS Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #64 Del Skrevet 5. desember 2012 Alle kvinner er horete golddiggers. Hilsen fattiglus! ps; Alle som er rike har små pikker! Hvorfor ellers skulle de gidde skaffe seg penger lizm? Så det er lols i hvert fall. Du får kanskje fin kofte, men du må suge en liten tapp. Det skal nok gå bra Ganske uenig. Det er mye mer tak i nyrike, enn de som har arvet penger i generasjoner. Nyrike er som regel mer omgjengelige og omgås gjerne normale folk i alle typer jobber. De som har hatt sjukt med penger i generasjoner er jo alltid så fisefine på det, og ofte snobbete og nedlatende mot folk uten utdannelse og i vanlige jobber. Da har jeg mer sansen for nyrike som kjører rundt i ferrari, men gjerne kan stoppe på esso for å kjøpe en hamburger. Nei huffameg! Heller rik og snobbete enn rik og harry! Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jovia Skrevet 5. desember 2012 #65 Del Skrevet 5. desember 2012 Ja, men kanskje ikke så gøy å være sammen med en som jobber 60+ timer i uka og konstant på reisefot heller. Anonym poster: 27d27a1e044fec9ca32205032b696bff Det er ikke noe mål, men det hadde ikke vært noe problem for meg. Vil heller at han reiser mye med jobb enn at han reiser like mye privat. Mange jobber jo 60 timer i uka uten å være sykt rike, jeg kunne fint levd med det. Deilig med litt alenetid også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jovia Skrevet 5. desember 2012 #66 Del Skrevet 5. desember 2012 Det skal nok gå bra Nei huffameg! Heller rik og snobbete enn rik og harry! Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f Hvorfor det? Man har det jo ikke noe gøy om man ikke er litt harry. Liker best litt allsidige folk som både trives i fine lange middager med vin, og på fyllefester hvor det flyter øl, shots, champagne osv. Eneste jeg ikke liker er veldig fisefine folk som er veldig opptatt av å fremheve hvor dyrt, fint og politisk korrekt alt de har er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #67 Del Skrevet 5. desember 2012 Hvorfor det? Man har det jo ikke noe gøy om man ikke er litt harry. Liker best litt allsidige folk som både trives i fine lange middager med vin, og på fyllefester hvor det flyter øl, shots, champagne osv. Eneste jeg ikke liker er veldig fisefine folk som er veldig opptatt av å fremheve hvor dyrt, fint og politisk korrekt alt de har er. Det er bra vi er forskjellige Jeg sier imidlertidig ikke at jeg ikke liker å slå meg løs og ha det kjekt, men alt med måte. Hvordan man går frem har mye å si. Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 5. desember 2012 #68 Del Skrevet 5. desember 2012 Ganske uenig. Det er mye mer tak i nyrike, enn de som har arvet penger i generasjoner. Nyrike er som regel mer omgjengelige og omgås gjerne normale folk i alle typer jobber. De som har hatt sjukt med penger i generasjoner er jo alltid så fisefine på det, og ofte snobbete og nedlatende mot folk uten utdannelse og i vanlige jobber. Da har jeg mer sansen for nyrike som kjører rundt i ferrari, men gjerne kan stoppe på esso for å kjøpe en hamburger. Nja, er ikke heeeeelt enig med deg der. Min (bittelille) erfaring med ny- og gammelrike, er motsatt. De som er nyrike har plutselig blitt skikkelige ubehagelige japper. Mens de som "har penger i blodet" har mer klasse og og blaffrer ikke med pengene på samme måte som nyrike. MEN jeg har tilnermet null erfaring med rikinger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 5. desember 2012 #69 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg er på jakt etter en rik mann, gjerne i 25-35 årsalderen. Jeg er selv 24, og studerer arkitektur - jeg skal altså bli arkitekt en vakker dag. Jeg er slank, litt høy og (i følge mange) svært pen. Uansett, hvor finner jeg disse mennene? Hvordan går man frem for å få dem? Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f Ikke i Norge. Det er jo bare to tre i hele landet som er sånn greit nok rike internasjonalt sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 5. desember 2012 #70 Del Skrevet 5. desember 2012 Rike menn er oppskrytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 5. desember 2012 #71 Del Skrevet 5. desember 2012 Ikke i Norge. Det er jo bare to tre i hele landet som er sånn greit nok rike internasjonalt sett. Kravet var "bare" 20 mill, men klart ikke så mange under 34 som har det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jovia Skrevet 5. desember 2012 #72 Del Skrevet 5. desember 2012 Nja, er ikke heeeeelt enig med deg der. Min (bittelille) erfaring med ny- og gammelrike, er motsatt. De som er nyrike har plutselig blitt skikkelige ubehagelige japper. Mens de som "har penger i blodet" har mer klasse og og blaffrer ikke med pengene på samme måte som nyrike. MEN jeg har tilnermet null erfaring med rikinger. Det er den "klassen" jeg synes er litt usmakelig. Ikke at jeg har så stor erfaring med noen av delene jeg heller. Finnes alrighte folk i begge typer, men er mer imponert over de som har tjent pengene selv enn de som bare har arvet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 5. desember 2012 #73 Del Skrevet 5. desember 2012 mer imponert over de som har tjent pengene selv enn de som bare har arvet. Merkelige greier det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #74 Del Skrevet 5. desember 2012 Ikke i Norge. Det er jo bare to tre i hele landet som er sånn greit nok rike internasjonalt sett. Jeg er ikke ute etter rike menn internasjonalt sett da. Jeg vil bare ha en mann som er det jeg vil kalle rik, altså mer enn 20 mill i formue. Når det er sagt, er jeg veldig glad i briter. Så kan gjerne tenke meg en velstående londoner. Å, tenk å bo i London i dette huset: http://www.foxtons.co.uk/search?location_ids=994-22&property_id=832789&search_form=map&search_type=SS&sold=1&submit_type=search Mangler bare 50 millioner, liksom.. Han kan gjerne gå på jobb i dress, ha litt makt og mye klasse. Apropos klasse: familien bør også ha klasse. Men han må ikke være veldig selvgod, bare ha god selvfølelse og selvtillit. Også må han være veldig snill da! Litt av et puslespill dette.. Vel, det er lov å drømme. -TS Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 5. desember 2012 #75 Del Skrevet 5. desember 2012 Kravet var "bare" 20 mill, men klart ikke så mange under 34 som har det. 20 mill?!?! Det er jo lommerusk jo! Trodde hun skulle ha en rik mann jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #76 Del Skrevet 5. desember 2012 20 mill?!?! Det er jo lommerusk jo! Trodde hun skulle ha en rik mann jeg. Bare lommerusk? Så bra da, da regner jeg med jeg har større odds for å finne ham.. Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 5. desember 2012 #77 Del Skrevet 5. desember 2012 Det er den "klassen" jeg synes er litt usmakelig. Ikke at jeg har så stor erfaring med noen av delene jeg heller. Finnes alrighte folk i begge typer, men er mer imponert over de som har tjent pengene selv enn de som bare har arvet. Jeg er også veldig imponert over de som har tjent seg opp fra null til millioner! Min lille erfaring er at de som "plutselig" ble "rike over natta" gjerne vil vise hvor rike de er. Dyre biler, raske damer, dyr champagne, dyre ferier og dyre merkeklær. De som alltid har hatt penger, er føler ikke at de trenger å bevise at de er rike, og bruker dermed ikke noe tid og krefter på å brife med pengene. Men eg har også møtt på nyrike folk som er kjempekoselige og jordnære. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 5. desember 2012 #78 Del Skrevet 5. desember 2012 Møtte en jævlig kul kar på byen noen ganger på rad. Vi ble gode venner, og jeg hadde aldri trodd fyren var god for flerfoldige titalls millioner. TS, både språket og tankegangen din er ikke helt optimal når du skal møte en partner fra litt finere sirkler. Les mer bøker og lev livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #79 Del Skrevet 5. desember 2012 TS, både språket og tankegangen din er ikke helt optimal når du skal møte en partner fra litt finere sirkler. Les mer bøker og lev livet. Hva mener du? Har du noen konkrete eksempler på hvorfor språket mitt ikke er optimalt når jeg skal møte en partner fra finere sirkler? Dersom du tenker på bruken av ord som "liksom" og lignende, så må jeg si påpeke at dette er et nettforum og ikke en artikkel. Jeg tilpasser selvsagt språket etter hvem jeg snakker med/til. Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 5. desember 2012 #80 Del Skrevet 5. desember 2012 Poenget er ikke hvem du er når du selv vil være noen, men hvem du er til vanlig. Om du skal bli en vellykket golddigger, så holder deg ikke med å spille en rolle. Du må bli rollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå