Torepop Skrevet 5. desember 2012 #21 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg er på jakt etter en rik mann, gjerne i 25-35 årsalderen. Jeg er selv 24, og studerer arkitektur - jeg skal altså bli arkitekt en vakker dag. Jeg er slank, litt høy og (i følge mange) svært pen. Uansett, hvor finner jeg disse mennene? Hvordan går man frem for å få dem? Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f På golfbanen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #22 Del Skrevet 5. desember 2012 Det samme tenkte jeg også. Det er ganske typisk KG, i så fall! Mennene her er så forutsigbare. Og ja, jeg tror TS er et lite troll. :O Jeg er ikke et troll, men ei trollkjerring. Hehe, neida, jeg er seriøs altså! På golfbanen? Men jeg kan jo overhodet ikke golfe? Skal jeg melde meg på et kurs da eller..? Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jovia Skrevet 5. desember 2012 #23 Del Skrevet 5. desember 2012 Det er ikke noe mål å møte en rik mann vel. Personlig vil jeg har en som er ca på mitt nivå når det gjelder økonomi. Jeg vil ha en som har ca samme livvstil som meg. Ville følt meg ukomofortabel med å leve på en rik fyr, og vite at alt raknet den dagen det ble slutt, men vil heller ikke ha en som har mye mindre en meg, for da ville det nok ikke vært livvstilene vært forenlige med hverandre. Jeg har romslig økonomi, men vil ikke kalle meg rik, og foretrekker en som har det ca likt. Det viktigste er at han er litt fornuftig med pengene og tar jobb seriøst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jovia Skrevet 5. desember 2012 #24 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg dulta borti min på en bensinstasjon Men sånn seriøst.. tror ikke det er noe sjakktrekk å ha tykkelsen på lommeboka som øverste kriterie om det er kjærlighet du er ute etter. Hel uavhengig av det at han er rik. Hvordan klarte du å bli kjent med en fyr på en bensinstasjon? Skulle ønske så skjedde meg også... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torepop Skrevet 5. desember 2012 #25 Del Skrevet 5. desember 2012 :O Jeg er ikke et troll, men ei trollkjerring. Hehe, neida, jeg er seriøs altså! Men jeg kan jo overhodet ikke golfe? Skal jeg melde meg på et kurs da eller..? Anonym poster: ffa4db037da6f599497fdec52af8624f Hm, kanskje det er et pluss at du ikke kan spille? Blunk litt med øynene og spør om hjelp til å lære ;P 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #26 Del Skrevet 5. desember 2012 Pass opp for gjeldsslavene. Maaaange der ute med sleik, fancy bil og fine klær som er nedsyltet i gjeld. Desuten er personer med for stor kjærlighet til penger ikke så mye å samle på etter min mening. Anonym poster: 756bdd59c67d39654ddf319045d9035a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 5. desember 2012 #27 Del Skrevet 5. desember 2012 De som er rike og vil ha et seriøst forhold behøver du nødvendigvis ikke se det på. Ofte beveger de seg blandt oss vanlig dødelige og du må faktisk sjekke skattelistene for å finne ut hvor mye penger de har. Min mann hadde nok over gjennomsnittet med penger da jeg traff han, men kjørte en gammel og utslitt bil. Jeg møtte han på et litt rølpete utested. Flere av de vennene jeg har møtt gjennom årene er god for mange millioner, men det tok en stund før det kom frem. Mulig det er fordi ingen av dem har arvepenger, men jobba beinhardt og bygd opp egne bedrifter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 5. desember 2012 #28 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Kunstauksjoner. Der finner man en høy konsentrasjon av de som har penger. Munch-auskjoner er bra. Du skal ha god råd for å kjøpe dyr kunst fremfor å bruke dem på en flashy bil slik unge japper ofte gjør. Her møter du folk som har hatt penger i en mannsalder eller gjennom flere generasjoner. Grev Wedel og Blomqvist, og Kaare Berntsen. Alternativt Sotheby's eller Christie's om du vil ha playboys i internasjonal størrelse. Vestkanten har begge deler. Ironisk nok er de fleste jeg kjenner som er mer eller mindre rike bosatt på østkanten eller i distriktsnorge. Leter du nøye i distriktsnorge kan du få et slott med på kjøpet. Motevisninger er også et fint sted. Der dukker det stadig opp noen. Hvem som er flashy og ikke så flashy betyr lite. Det finnes de som er flashy og har jævlig mye, og det finnes de som er det samme, men som har lite. Oldmoney kan være flashy og newmoney kan være flashy. Hipp som happ. Skattelister er ikke nødvendigvis så veldig riktige bestandig heller. Kjenner de som står oppført med beskjedne 10 millioner, selv om den reelle uttømmende formuen kan ganges med 4-5. Kapital har stadig artikler om dette i sitt blad. Flere av de som står på deres topplister over reelle formuer står oppført med relativt beskjedne formuer på skattelistene. På en annen side er det jo nok av de med svære giganthytter i Hemsedal og kjører Porsche Cayenne som er beheftet med pant. Ikke skue hunden på hårene er også viktig. En kamerat av meg ser ut som en slabbedask. han kler seg dyrt, men på en veldig ungdommelig måte. Ingen ville noensinne trodd at han var god for flere titalls millioner ved første øyekast. På en annen side har jeg også bekjente som stinker overklasse i lang vei. Golf? Tja, tjo. Jeg vil ikke si det nødvendigvis. Men hvorfor viktigheten av å ha en rik/velstående mann, TS? Endret 5. desember 2012 av Pene sko... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jovia Skrevet 5. desember 2012 #29 Del Skrevet 5. desember 2012 Det er vel ikke noe poeng å ha en som er rik, men lever som en fattiglus og er mest opptatt av å være gjeldfri og ha pengene i banken. Da vil jeg heller ha en som er litt mindre rik, men koser seg for de pengene han har, kjører en nyere bil og lever livet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #30 Del Skrevet 5. desember 2012 Kunstauksjoner. Der finner man en høy konsentrasjon av de som har penger. Munch-auskjoner er bra. Du skal ha god råd for å kjøpe dyr kunst fremfor å bruke dem på en flashy bil slik unge japper ofte gjør. Her møter du folk som har hatt penger i en mannslader eller gjennom flere generasjoner. Grev Wedel og Blomqvist, og Kaare Berntsen. Alternativt Sotheby's eller Christie's om du vil ha playboys i internasjonal størrelse. Vestkanten har begge deler. Ironisk nok er de fleste jeg kjenner som er mer eller mindre rike bosatt på østkanten eller i distriktsnorge. Leter du nøye i distriktsnorge kan du få et slott med på kjøpet. Motevisninger er også et fint sted. Der dukker det stadig opp noen. Hvem som er flashy og ikke så flashy betyr lite. Det finnes de som er flashy og har jævlig mye, og det finnes de som er det samme, men som har lite. Oldmoney kan være flashy og newmoney kan være flashy. Hipp som happ. Skattelister er ikke nødvendigvis så veldig riktige bestandig heller. Kjenner de som står oppført med beskjedne 10 millioner, selv om den reelle uttømmende formuen kan ganges med 4-5. Kapital har stadig artikler om dette i sitt blad. Flere av de som står på deres topplister over reelle formuer står oppført med relativt beskjedne formuer på skattelistene. På en annen side er det jo nok av de med svære giganthytter i Hemsedal og kjører Porsche Cayenne som er beheftet med pant. Ikke skue hunden på hårene er også viktig. En kamerat av meg ser ut som en slabbedask. han kler seg dyrt, men på en veldig ungdommelig måte. Ingen ville noensinne trodd at han var god for flere titalls millioner ved første øyekast. På en annen side har jeg også bekjente som stinker overklasse i lang vei. Golf? Tja, tjo. Jeg vil ikke si det nødvendigvis. Men hvorfor viktigheten av å ha en rik/velstående mann, TS? Jeg vil ikke ha slike harry, rike fyrer. Jeg vil ha en smart og reflektert fyr. Anonym poster: 4b8ae19a166d48a9a8bddf1459566442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 5. desember 2012 #31 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Jeg vil ha en smart og reflektert fyr. Anonym poster: 4b8ae19a166d48a9a8bddf1459566442 Kunst. Kunst er veldig lite harry. De som driver med kunst er som oftest smarte og reflekterte, i tillegg til å ha god råd. Endret 5. desember 2012 av Pene sko... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #32 Del Skrevet 5. desember 2012 Florerer av dem på jusstudiet i storbyene, og i advokatfirmaer. Er også en del fremtidig rike på sivilingeniørstudiene i Trondheim. En del jobber allerede i Statoil. Vet ikke om de menger seg så mye med arkitekter, du kan jo gå på byen og kikke etter de, eller prøve å få jobb i samme firma. Anonym poster: e1b96cfc9796dc0bcd2be6a5b78230b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 5. desember 2012 #33 Del Skrevet 5. desember 2012 Det er vel ikke noe poeng å ha en som er rik, men lever som en fattiglus og er mest opptatt av å være gjeldfri og ha pengene i banken. Da vil jeg heller ha en som er litt mindre rik, men koser seg for de pengene han har, kjører en nyere bil og lever livet litt. *host* Veeel... altså; vi snakker om en annen kategori formuende her nå enn det du nevner. Vi snakker om 'gutta' som har hus i 40 mill. klassen på 'Snarøyen' 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #34 Del Skrevet 5. desember 2012 Kunst. Kunst er veldig lite harry. De som driver med kunst er som oftest smarte og reflekterte. Det kan vel diskuteres. Det faktum at en kjøper kunst gjør en ikke til en reflektert og smart kar. Anonym poster: 4b8ae19a166d48a9a8bddf1459566442 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bambam Skrevet 5. desember 2012 #35 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg møter de alltid på byen jeg, men jeg finner selvfølgelig ikke ut at de er så rike før venninnene mine googler han neste dag. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jovia Skrevet 5. desember 2012 #36 Del Skrevet 5. desember 2012 Kunst. Kunst er veldig lite harry. De som driver med kunst er som oftest smarte og reflekterte. Det kan vel diskuteres. Kunst er kanskje ikke harry, men at det er overpriset er det vel ikke så stor tvil om. Man kan ha mye større glede av pengene hvis man investerer i andre ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #37 Del Skrevet 5. desember 2012 Hvor rik er rik? Anonym poster: 684c54679c0e5cabe998630a39605691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 5. desember 2012 #38 Del Skrevet 5. desember 2012 Det kan vel diskuteres. Det faktum at en kjøper kunst gjør en ikke til en reflektert og smart kar. Anonym poster: 4b8ae19a166d48a9a8bddf1459566442 Det avhenger av hva du kjøper og hvorfor, selvsagt. Men dette er nå en av de populære arenaene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #39 Del Skrevet 5. desember 2012 Du kan prøve deg på min, han har 20 millioner på bok og tjener et-par millioner i året. Nei, vent.... Han foretrekker oppegående, selvstendige karrierekvinner som ikke vil leve på mannen. Anonym poster: 41175202ea7e5f66af3b1b121c6cc3a8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 5. desember 2012 #40 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg møter de alltid på byen jeg, men jeg finner selvfølgelig ikke ut at de er så rike før venninnene mine googler han neste dag. google navnene på folk man møter på byen? jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå