Gå til innhold

Dilemma om penis.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har vært sammen med min nåværende kjæreste i 3 år. Jeg gir han oralsex nesten hver bidige dag, men han nekter plent å slikke meg. Jeg mistrives rundt dette, selv om sexlivet er jevnt over bra. Er han verdt å bruke tid på? Alle mine exer har elsket å slikke meg...

Anonym poster: 73257860754415f06c4e2cbd1474c34e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke sug han

/thread

Du kan ikke bestemme over henne!

Edit: Skriveleif

Endret av studiespesssøker
Skrevet

Hei!

Jeg har vært sammen med min nåværende kjæreste i 3 år. Jeg gir han oralsex nesten hver bidige dag, men han nekter plent å slikke meg. Jeg mistrives rundt dette, selv om sexlivet er jevnt over bra. Er han verdt å bruke tid på? Alle mine exer har elsket å slikke meg...

Anonym poster: 73257860754415f06c4e2cbd1474c34e

Klart du skal suge han!

Anonym poster: e7d8cc4b611fbaab8e673b002a224bae

• Liker 1
Skrevet

Klart du skal suge han!

Anonym poster: e7d8cc4b611fbaab8e673b002a224bae

Nei det skal hun IKKE!!!

• Liker 3
Skrevet
Er han verdt å bruke tid på?

Nei. I 2012 slikker man fitte hvis man er gentleman. Nuff said.

Alle mine exer har elsket å slikke meg...

Nettopp. Det er vanlig i dag. Innfør sugenekt til han gjør det, eller stikk. Som jente fortjener du bedre.

Anonym poster: 2a49c312a960b375b5295dddba7905be

• Liker 1
Skrevet

Det kommer jo an på hvor viktig dette er for deg. For skjer det drastiske endringer i seksuallivet, må man regne med at forholdet også vil forandre seg. I stedet for å bare kutte det ut og skape en slik endring, hadde det kanskje vært lurt å snakke med ham om det. Fortell ham hvor mye det betyr for deg.

Setter han seg helt på bakbeina og ikke forstår hvor skjevt deres seksuelle forhold er, må du bare gjøre det klinkende klart at du ikke akter å suge ham når han ikke gir noe tilbake.

• Liker 2
Skrevet

for meg er det en dealbreaker. tror han at han skal "slippe"å gi meg noe så får han "slippe"å få noe....

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor slikker han ikke? Orker han ikke? Eller er det sånn at han rett og slett ikke liker det? Om det er det siste får du enten akseptere det, eller gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...