Gjest Jente 19 Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Jeg satte inn p-stav i mars, og hadde noen mensfri måneder etter det. nå har jeg så og si blødd hver eneste dag siden juni. En periode på 14 dager i August hadde jeg (beklager detaljene!) ekstreme mengder SORT blod. Utrolig ubehagelig. Uregelmessig mensen, som gjerne er kraftige blødninger i 14 dager. Det er konstant blod i "omløp", i periodene mellom mensen i veldig små mengder, men ikke nok til at jeg kan gå uten OB og er ikke komfortabel med å ha sex. Jeg er i et stabilt forhold og dette begynner å bli en nokså stor frustrasjon. Jeg har vært hos legen som ikke kunne gi meg noen svar annet enn "hmm, nei du får vente litt tid, også håper jeg det går over". Hjelp!!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Få staven fjernet. Anonym poster: 14d4c8aaace991c796813b821338b835
Derpinaa Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Jeg ville tatt den ut. Det kan jo gå 3-6 måneder før alt har normalisert seg etter å ha startet på ny hormonprevansjon, men nå har du jo tross alt hatt den inne i 9 måneder. Jeg hadde rusla ned til legen og krevd å få ut faenskapet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå