Gå til innhold

Times Square på nyttårsaften!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og noen venner er i New York på nyttårsaften, og tenker at det kunne ha vært kult å være på Times Square - bare for å ha gjort det også :)

Derfor trenger jeg noen tips om hvordan dette kan løses slik at vi får en best mulig opplevelse av det. Vet at man må være der flere timer i forveien, og derfor ingen muligheter til å gå på do eller spise en bedre middag etc.

Uansett, er det noen som har erfaringer på hvordan nyttårsaften på Times Square blir best?

Noen har blant annet nevnt at det går an å kjøpe bord på en restaurant i nærheten.

Evnt, noen andre steder det er verdt å sjekke ut, type restauranter, utesteder etterpå etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen? :(

Skrevet

Har aldri opplevd det, men har veldig lyst til å prøve det, så du må gjerne skrive om erfaringer her etterpå! :)

Skrevet

Er nok alt for sent å reservere bord i times square for nyttårsaften, det må gjøres minst 6 måneder i forkant.

http://www.timessquarenyc.org/events/new-years-eve/nye-schedule/index.aspx

Som du ser så begynner det allerede kl 15. Du har ingen muligheter til å dra derifra, du har ingen muligheter for å gå på do, skaffe drikke eller mat. Så alt dette må du passe på FØR du drar dit. Du sitter mer eller mindre fast til midnatt.

http://balldrop.com/times-square-all-access-pass

Der har du ett alternativ, men det selges ut fort og koster jo litt.

Skrevet

Jeg har vært i New York på nyttårsaften men feiret ikke på Times Square. Alle vi snakket med, anbefalte det ikke. Pga at man ikke kan gå på do, spise, drikke eller noe. Går man, så mister man plassen sin. Det er rett og slett et eneste kaos.

Vi bestilte bord på en restaurant (1-2 mnd i forveien) og deretter tok vi en sånn cruisebåt hvor det var fri bar. Midnatt stoppet båten og man kunne gå på taket og se på fyrverkeriet og drikke champagne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...