Gå til innhold

Bli mamma uten mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er du seriøs? For det første er din innstilling til hans rolle oppi det hele helt skrudd. For det andre er en baby svært krevende og man er ganske avhengig av å være to til tider! Hold deg unna han og familien hans!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest blabla-
Skrevet

Han har samboer, moren til barnet hans, men de ligger ikke med hverandre lenger. Vi har begynt å ligge sammen, og nå lurer jeg på om det er moralsk forkastelig å slutte på p-pilla for å prøve å bli gravid med ham? Han har aldri spurt meg om jeg bruker prevensjon, og han bruker ikke selv heller.

Stakkars samboeren hans som, uten å vite det, er sammen med et rasshøl uten like.

Hvis du vil ha et barn som eier 50% av hans frastøtende gener, så værsågod. Ikke at du har noe særlig bedre med ryggrad du heller.

Skrevet

Forøvrig bekymrer det meg litt at du har en mannlig venn, som også mener at dette skulle være helt uproblematisk. Tror neppe han ville tenkt på samme måte om han ble utsatt for noe slikt selv.

Jeg vil gå så langt som å si at jeg er i sterk tvil om du/dere burde få gå fritt blant andre mennesker, uten en god, gammeldags anstand på slep.

*grøss*

• Liker 2
Skrevet

Er en utro skit noe man vil ha som far til sitt barn, lurer jeg på.

• Liker 2
Gjest tarandus
Skrevet

TS, med slike dumme tanker håper jeg for barnets skyld at du ikke blir gravid med det første..

• Liker 2
Skrevet

Hahah! dagens!

Ja, det er moralsk forkastelig å ligge med en som har kjæreste, og i tillegg lure han til å bli far. Du fortjener ikke barn.

Anonym poster: 8d87ceda3c5081ea15f496984a8bfd9d

• Liker 3
Skrevet

Det kan bli ham som får den daglige omsorgen. Har du tenkt på det?

Det er ikke du som får et barn, det er et barn som får deg. Vil du ikke at ditt barn skal få ha tryggheten i å ha og kjenne sin pappa? Og en mor som er voksen nok til å tenke på flere enn seg selv og sine egne lyster?

Skrevet

Synes det er forstyrrende at TS har så lite selvinnsikt at hun ikke kan se at det hun tenker på ikke vil ende bra og er en dårlig løsning.

• Liker 1
Skrevet

På den annen side.

Jeg hadde en gang en konversasjon med flere kamerater om temaet "leverandør av sæd og skrive far ukjent" og de som hadde barn fra før hadde gjort det uten betenkeligheter, mens de uten barn ville ikke vært med på det overhodet.

Skrevet

Jeg ser en ikke kan stole på kvinner. Det er til og med noen her som synes det Ts.tenker gjøre et helt greit. Jeg tror damer som gjør dette burde få streng straff av det harde slaget. Menn blir tatt hardt om de lurer damer med svindel . Dette minner mye om en kjønnskamp der kvinner forfordeles av lovverket som ikke har reaksjonsmetoder mot utspekulerte damer . Dette vil nok ikke bli prioitert med den politiske situasjonen vi har i dag. Det er vel for mye å håpe at noen politikere tar tak i dette før valget til høsten

Skrevet

1) Du er for ung til å bli mor. Både i alder og holdninger.

2) Du kommer til å angre senere, den dagen du møter en mann du vil stifte familie med. Hvorfor trur du han ønsker en slik pakke?

3) Det å ligge med en som har barn og samboer er moralsk uheldig.

4) Det å lure en mann til å bli far er moralsk forkastelig.

5) Og jeg trur du romatiserer det å få barn. Det er et naturlig biologisk ønske tidlig i 20 årene, hvor gjennomtenkt det egentlig er, er en helt annen diskusjon...

I sum - en særdeles dårlig idè

• Liker 2
Skrevet

Slike damer er farlige for samfunnet . De skaper problemer for barnet som blir født og mannen som rammes av deres skadefryd for andres lidelser bare de får en baby. Lovlig er det tydligvis og i tillegg utbetaltest støtte i stedet for at de straffes.

Skrevet

Er en utro skit noe man vil ha som far til sitt barn, lurer jeg på.

nå forstod jeg det slik at de bare var samboere med felles barn uten at de var kjærester og at de har gjort det slutt på sett og vis. Men om det stemmer vet ikke jeg.

Skrevet (endret)

.

Endret av kubrak
Skrevet

Jeg ser en ikke kan stole på kvinner. Det er til og med noen her som synes det Ts.tenker gjøre et helt greit. Jeg tror damer som gjør dette burde få streng straff av det harde slaget. Menn blir tatt hardt om de lurer damer med svindel . Dette minner mye om en kjønnskamp der kvinner forfordeles av lovverket som ikke har reaksjonsmetoder mot utspekulerte damer . Dette vil nok ikke bli prioitert med den politiske situasjonen vi har i dag. Det er vel for mye å håpe at noen politikere tar tak i dette før valget til høsten

Gjør de? Hvordan?

Til TS: Nei nei nei! Ta heller kontakt med Storken. Nå trenger man visstnok ikke reise dit engang, da de samarbeider med private klinikker i Norge.

Skrevet

Det finnes lover for dette når menn lurer kvinner . Hvis hun lurer han på området barn finnes det ikke noe . Det blir heller ikke ansett som barnemishandling i saker som her er skissert fra ts.

Når det gjelder uerholdelige midler blir de overført fra nav når det ikke har vært innbetalt de to Siste år i løpet av 8 år. Altså der krav er over 8 år og ikke noe inn på 2 år. Etter 10 år blir det slettet om midler ansess som uerholdelige . Det vil si ikke mulig å drive inn. Ansees den som skylder midler å ikke kunne skaffe dette. Kreditt or ts.kan gå til inkassokrav. Namsretten ovs men det er vel lite å hente når saken er erklært uerholdelig. Regingen stiger når advokat starter men dette vil nå taes inn gjennom økte krav. 75 000 Spises fort opp. Advokat er vel det beste tipset . Rådføre deg

Skrevet

Dette er så sykt at jeg foreslår at du får deg selv innlagt på psyk. avdeling.

Anonym poster: 0990d882050a8ea3067189742a7f8b14

Skrevet

nå forstod jeg det slik at de bare var samboere med felles barn uten at de var kjærester og at de har gjort det slutt på sett og vis. Men om det stemmer vet ikke jeg.

Jeg forstod HI slik at hun drev og pulte en fyr med samboer fra før av.

Kan visst ikke stole på menn heller, den her fyren TS vil ha som far til sitt barn er ilag med en annen dame.

• Liker 1
Skrevet

Før du gjør noe så forkastelig, så tenkt det grundig gjennom.

Ønsker du å avle barn med en utro drittsekk?

Hvordan løser du det hvis det viser seg at du får en krevende unge, kolikk kan være barnemat, kun noen måneder, men tenk tanken på at du får en unge som blir pleietrengende i mange år?

Hva skal du si til barnet, venner, familie osv, om hvem som er far til barnet? Husk, det er noe du fremdeles får spørsmål om om 15 år...Å får du en syk unge, så blir det mange innen helse og omsorg du må forklare det til...

Hva gjør du hvis far oppdager hva du har gjort, å går til sak mot deg?

Hva om han vinner, han har tross alt en stabil familiesituasjon å vise til, mot deg som er alene?

Tror kanskje du bør ta en nærmere risikoanalyse enn hva du har gjort, litt utenfor den med at babyer er såååå søøøøte, jeg vil haaaa!!

Skrevet

Nå er jeg blitt 23 år gammel og tenker på en ting. Jeg er veldig klar for å bli gravid, ønsker meg barn av hele min hjerte. Det gjør meg ingenting å få barn utenom ekteskap, og jeg har heller ikke noe i mot å få barn uten kjæreste. Bortsett fra at jeg ikke liker tilfeldig sex.

Jeg har en venn jeg er veldig glad i, men som jeg vet "bruker" meg for sex. Han har samboer, moren til barnet hans, men de ligger ikke med hverandre lenger. Vi har begynt å ligge sammen, og nå lurer jeg på om det er moralsk forkastelig å slutte på p-pilla for å prøve å bli gravid med ham? Han har aldri spurt meg om jeg bruker prevensjon, og han bruker ikke selv heller.

Jeg har snakka med en annen venn om dette, og han sier at begge har en ansvar og siden vi ikke har diskutert p-piller så kan han ikke bli sint. Selv om jeg har veldig lyst til å bli gravid så er jeg ikke sikker på om dette er rette måten å gjøre det på da..

Hva mener du? Syns du det er ikke etisk om jeg blir gravid? Jeg kunne godt klare meg uten pengene hans, og hadde heller ikke trengt å si i fra om at jeg var gravid. Kunne flytta hjem (annen landsdel) og han ville ikke fått vite det :) Så kunne han leve lykkelig ever after og jeg kunne leve lykkelig ever after. Jeg vil ikke ha baby med ham bare fordi jeg elsker ham altså, jeg vil ha det fordi jeg savner en baby å ha som min egen liten barn, elske og oppdra med kjærlighet.

hvor mange menn bruker ikke den? " vi ligger ikke sammen mere"Haloooo,hva vet du om det da?

dette er noe menn bruker så ikke du og andre skal føle seg ille til mote av å vite at han går hjem og har sex etterpå.

Hvorfor tror du han spør om du bruker prevansjon? Halooo, må du vokne.

Du høres ut om du tenker i nuet. Du har lyst på baby. Den babyen vokser fort og blir en vrælende 5 åring som ikke vil noe da du vil. Den babyen skal du ha i hus minst i 18 -20 år til.

Du skal holde det skjult og flytte? Hva med barnet? Skal ikke barnet få vite noe om sin far?

Syns du høres veldig umoden ut.

Finn deg en donor som går med på dette frivillig. Evt. reis til Danmark.

Så lenge mannen er i et forhold, så er det ego av deg å satse på dette.

Anonym poster: 12bc2b48ef2d77836214d22a14d4373a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...