Gå til innhold

Gutter som skryter av egne ferdigheter i sengen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en kompis som hele tiden maser på meg om at han vil ha sex med meg. Vi har alltid vært venner, og det er helt uaktuelt for meg. Jeg synes heller ikke han er attraktiv på den måten. Han sier at jeg ikke ville ha angret, og at han er dritgod i senga. Han er HELT seriøs når han sier dette. Jeg har hørt andre ting av andre, og er rimelig sikker på at han er ganske uerfaren, så at han er så flink, stemmer nok ikke.

I tillegg har jeg en FF. Han skryter enda mer. Og ja, han er utrolig flink, det skal han ha. Men han nevner hele tiden hvor god han er, hvor god de tidligere jentene har syntes han har vært osv. Jeg synes det er veldig lite attraktivt. Jeg forstår at han har god selvtillit når det kommer til senga, da han helt sikkert har fått mange bra tilbakemeldinger.

MEN, poenget mitt med dette innlegget er: er de egentlig så selvsikre, som det virker som? Er det ikke mer tegn på usikkerhet, når man hele tiden må skryte av seg selv og "sengeferdighetene" sine? At man prøver å bevise noe? Sistnevnte har grunn til å føle seg sikker på seg selv når det kommer til det der, virkelig, men man sitter da ikke til og skryter av seg selv på den måten der?

Man kan gjerne skryte av at man har kunnskap om mye, hva man har oppnådd++, jeg er i mot janteloven, men å skryte av ting som dette??? Hele tiden?? Er det virkelig normalt? :P Spørsmålet er altså: er dette tegn på usikkerhet? Skjønner at dere ikke kan vite det, men jeg må bare få det ut... Synes det er litt spesielt, det kunne aldri ha falt meg inn å skryte av meg selv, da jeg kanskje er god for noen, mens andre synes jeg er helt ok. Man liker forskjellig...

Anonym poster: a5aa3915cc232ef9b3e5359611af74f3

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner elsker menn som skryter. Menn som påstår at de er guder i sengen får seg også mange hakk i sengekanten. Menn som er mer sjenerte og ikke skryter, ganske enkelt fordi han mener hva han gjør med henne er noe intimt, noe privat, noe de har sammen, er menn som kvinner gjerne overser.

Derfor er det overvekt av de som skryter. Skal man få seg noe må man skryte.

Anonym poster: 9200145be397332956459bea040c8235

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kvinner elsker menn som skryter. Menn som påstår at de er guder i sengen får seg også mange hakk i sengekanten. Menn som er mer sjenerte og ikke skryter, ganske enkelt fordi han mener hva han gjør med henne er noe intimt, noe privat, noe de har sammen, er menn som kvinner gjerne overser.

Hva faen....................................

Endret av levelivet
  • Liker 4
Skrevet

Nei. Menn som skryter oppfattes som arrogante, og kvinner flest er oppegående nok til å ta denne type prat med en klype salt uansett så sannsynligvis fremstår man ikke bare som blærete og høy på seg selv, men også som en løgner. ;)

Anonym poster: 449cd97a046132985779b5810f76e07d

• Liker 3
Skrevet

Hadde de vært sikre på at de selv var dyktige, hadde de nok ikke hatt behov for å skryte av det, sier nå jeg.

• Liker 5
Skrevet

Hadde de vært sikre på at de selv var dyktige, hadde de nok ikke hatt behov for å skryte av det, sier nå jeg.

Det er nettopp det jeg tenker og... -TS

Anonym poster: a5aa3915cc232ef9b3e5359611af74f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...