Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #1 Del Skrevet 1. juni 2002 hei på dere! nå har jeg et spm jeg skal slå til her på denne sommerdagen! jeg har nemlig utsatt mensen nå i en måned. det vil si at jeg bruker yasmin og hoppet over de hvite tablettene tok et nytt bertt,og idag skal jeg egentlig ta de hvite tablettene igjen, men det jeg da lurte på var om det hadde noen skade, elelr om jeg kunne miste ,mensen dersom jeg bare utsatte den en eneste uke til. og tok de hvite neste uke!kan nemlige ikke få mensen nå! men skader dette? dette er min første gang og jeg har ikke hatt noen mellomblødninger! er redd for å miste mensen også! er bare 18 år. trenger svar idag.. takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leoanna Skrevet 1. juni 2002 #2 Del Skrevet 1. juni 2002 Heisann, Tror nok ikke du mister mensen ved å utsette den en uke til. Men du kan oppleve at når du får mensen kan den bli litt mer ubehagelig enn ellers, det har iallefall jeg merket etter diverse utsettelser. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #3 Del Skrevet 1. juni 2002 å nei! hva mener du med det? jeg har som regel utrolige mserter fra før av! men men nå er det jo får sent uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå