Akvalise Skrevet 4. desember 2012 #1 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg vurderer sterkt å gi et gavekort til mannen min på et spahotell. Det skal være tilskudd til en uten barn helg. Har 4 alternativ: Gavekort på Nordic Choice hotels Gavekort på Farris Bad Gavekort på Quality spa & hotell Son Gavekort på Quality spa & hotell Strømstad Vi har tidligere vært på Farris bad. Hva ville du gitt - eventuelt fått av disse? Jeg klarer ikke å bestemme meg.... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewYorkNewYork Skrevet 4. desember 2012 #2 Del Skrevet 4. desember 2012 Vel, om du gir gavekort på Nordic Choice Hotels så kan jo det benyttes på alle de andre alternativene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 4. desember 2012 #3 Del Skrevet 4. desember 2012 Er mannen din veldig interessert i spabehandling, da? Trodde menn flest ikke var så interessert i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akvalise Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 4. desember 2012 Ja, han synes det er herlig! Så han kommer til å elske en slik julegave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 5. desember 2012 #5 Del Skrevet 5. desember 2012 Abc-restauranten på strømstad spa hadde SYKT god mat sist jeg var der. Verdt et besøk alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå