Akvalise Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Jeg vurderer sterkt å gi et gavekort til mannen min på et spahotell. Det skal være tilskudd til en uten barn helg. Har 4 alternativ: Gavekort på Nordic Choice hotels Gavekort på Farris Bad Gavekort på Quality spa & hotell Son Gavekort på Quality spa & hotell Strømstad Vi har tidligere vært på Farris bad. Hva ville du gitt - eventuelt fått av disse? Jeg klarer ikke å bestemme meg.... ;-)
NewYorkNewYork Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Vel, om du gir gavekort på Nordic Choice Hotels så kan jo det benyttes på alle de andre alternativene...
Karenina Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Er mannen din veldig interessert i spabehandling, da? Trodde menn flest ikke var så interessert i det..
Akvalise Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2012 Ja, han synes det er herlig! Så han kommer til å elske en slik julegave.
kaprifolen Skrevet 5. desember 2012 #5 Skrevet 5. desember 2012 Abc-restauranten på strømstad spa hadde SYKT god mat sist jeg var der. Verdt et besøk alene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå