Gå til innhold

Hvordan finne ungkuk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange unge gutter drømmer om såkalte MILFs, men er det bare fantasi? Vil de faktisk ha sex med oss om de får muligheten? Hvor kan kan man som 44-åring komme i kontakt med 16-20 åringer?

Anonym poster: 439c47a3d8563af911451eea82a04872

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg ut en annonse på cupido eller noe da får du garantert svar. Tror du risikerer et dårlig rykte om du prøver deg for mye ute på fylla.

Anonym poster: ba06896811a885f6af53eb0c54d8b71b

Skrevet

:kvalm:

I et forum som dreier seg om seksualitet vil det alltid dukke opp spørsmål/saker som kan virke fremmed for andre enn dem det gjelder. Disse bør få lov til å lufte sine tanker her hos oss uten å føle seg utledd eller bli møtt med spysmilies og lignende uttrykk.

Seksualitet kan innebære usikkerhet, nysgjerrighet, redsel for å bli støtt ut av andre m.m., men likevel kan man ha behov for å lufte tanker. La dem gjøre det her på Kvinneguiden Forum, uten at de blir møtt med forutinntatte holdninger.

Vis litt takhøyde for ting som virker fremmed og rart på deg, så kanskje du kan lære noe. Les og lær, også her. Selv om det ikke er av interesse for deg selv seksuelt, så vokser man veldig på å legge fordommer til side og være medmenneske.

Å holde seksualitetforumet fritt for spydigheter og andre usakligheter er noe vi alle vil ha nytte av.

Om man mener noe er så ekkelt at det fortjener å bli spydd av, er det ikke da bare like greit å overs tråden?

Til ts, om du googler milf eller coger så dukker det gjerne opp dating sider hvor det finnes en del som er ute etter akkurat dette. en kan også finne annonser i cupido eller cocktail blader, eller sette inn annonse selv

Anonym poster: c52bf5077a3889a7985fc4cad6c012d6

• Liker 6
Skrevet

Hjelper i hvert fall ikke å være anonym. Hvordan kan de kontakte deg nå her?

Anonym poster: 32f597d080fd4b02aee5d8773ff75b52

Skrevet

Mange unge gutter drømmer om såkalte MILFs, men er det bare fantasi? Vil de faktisk ha sex med oss om de får muligheten? Hvor kan kan man som 44-åring komme i kontakt med 16-20 åringer?

Anonym poster: 439c47a3d8563af911451eea82a04872

Jeg er ikke en slik milf jeger som går etter en spesifikk alder, men de fleste menn kan nok ha sex med en kvinne uansett alder bare hun er tiltrekkende nok. Hvis du føler du har utseende til å konkurrere med jenter som er halvparten av din alder, så går det vel an.

Anonym poster: 12f879f116ae17c54cdc988be7df0e95

Gjest Katten.
Skrevet

:kvalm:

Du må være forumets mest patetiske menneske når det kommer til seksualitet.

Jeg har hatt en del erfaring med eldre kvinner, i mine yngre dager. Det kryr av slike som meg på alt av nettsteder, bl.a.

• Liker 1
Skrevet

Som noen-og-tredve-åring hadde jeg sex med en på 19. Sønnen til ei jeg kjente i samme borettslag, han tok initativet, ingen alkohol involvert, alt var veldig impulsivt. Deiligste sexen jeg noensinne har hatt :)

Anonym poster: d2373b6417fe4fa32bb50bcfad27ca8f

Skrevet

Tror 16-20 er i yngste laget. Milf-greia er mest populær blant gutter på 20-25. Men det er bare å registrere seg på vanlige sjekkesider, så finner de deg, dersom de synes du er aktuell.

Anonym poster: fb5baf6ed24c7b60ddf7b73084d9de5f

Skrevet

Hvordan finne ungkuk? Du må sannsynligvis lete på en ung mann.

Anonym poster: 10ef673b7acc275069bb818b8e32d841

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vær snill å ikke ta de på 16-17. De kan senere anmelde bli politisk og anmelde deg for voldtekt. Stakkars små, de kan ikke tenke selv.

Neida skal slutte å tulle jeg, men helt ærlig synes jeg du burde ha 20 årsgrense som nedre grense :unsure: Du finner dem helt sikkert på sånne ungdomssteder som nettby, biip.no osv.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Nettby???

Anonym poster: 7695349edee0b5a99a2493cabb3ad652

Gjest Eurodice
Skrevet

Du må være forumets mest patetiske menneske når det kommer til seksualitet.

Jeg har hatt en del erfaring med eldre kvinner, i mine yngre dager. Det kryr av slike som meg på alt av nettsteder, bl.a.

Den var morsom, du :ler: . Er du en gammel mann nå da?

• Liker 1
Skrevet

Vær snill å ikke ta de på 16-17. De kan senere anmelde bli politisk og anmelde deg for voldtekt. Stakkars små, de kan ikke tenke selv.

Neida skal slutte å tulle jeg, men helt ærlig synes jeg du burde ha 20 årsgrense som nedre grense :unsure: Du finner dem helt sikkert på sånne ungdomssteder som nettby, biip.no osv.

:fnise:

how-do-you-do-fellow-kids-buscemi.png

Anonym poster: 94c9df0e3033600686b3c20521f566d4

• Liker 2
Skrevet

Hahahaha ;) Ja, det finnes visst ikke mer.

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet iht. KGs regler.

Niennas, mod.

• 2 uker senere...
Skrevet

Bare å gå ut på byen det.. Eller lete opp forum for det på nettet.

Anonym poster: 2306a7802a5b84247646eae78c150279

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...