Gå til innhold

Weekendbag til mann - skinn/skinnimitasjon - hvor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier er jeg på jakt etter en weekendbag til en mann, i skinn eller skinnimitasjon, men jeg har rett og slett ikke peiling på hvor jeg skal lete. Tips? Både butikker, nettbutikker og konkrete modeller er til hjelp. :)

Anonym poster: 960c4911d021b3ac4f4ee4ffbaf9cbd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Budsjettet er langt under Marc Jacobs, dessverre. ;) Toppen 2000kr, så jeg skal vel ha skikkelig flaks om jeg finner noe fint i ekte skinn.

Anonym poster: 960c4911d021b3ac4f4ee4ffbaf9cbd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en helt enkel svart i skinnimitasjon på HM til samboeren. Det er lenge siden da, men mulig de har noe lignende fremdeles?

Anonym poster: 3c5f679705e62a480dc3063d815cdcdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ebay tenkte jeg ikke på engang! Har aldri bestilt noe derfra. Hvordan er det med toll og slikt? Fant en fin en med en gang, nemlig. ;)

Anonym poster: 960c4911d021b3ac4f4ee4ffbaf9cbd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ebay tenkte jeg ikke på engang! Har aldri bestilt noe derfra. Hvordan er det med toll og slikt? Fant en fin en med en gang, nemlig. ;)

Anonym poster: 960c4911d021b3ac4f4ee4ffbaf9cbd4

Koster varen mindre enn 200 kroner trenger du ikke betale moms, uavhengig av fraktprisen. Koster den over 200 kroner må du betaler 25% moms på totalprisen, altså inkludert frakt. Om det er toll på vesker vet jeg ikke.. Du kan høre i den store ebay tråden som ligger på forbruker og økonomi :)

Anonym poster: 3c5f679705e62a480dc3063d815cdcdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...